Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *skjønningene*jeg prøver å fikse photoscape til mac, men tror ikke det finnes
ORIGINAL: KathMor
Vet ikke... føler du på de fleste bilende dine har et slags "varmt lys".. at de ser litt "gamle ut"... Hmm - vanskelig å forklare [:)]
Photoscape kan man gjøre de om til "gamle" [:D]
ORIGINAL: Reinbue
ORIGINAL: *skjønningene*jeg prøver å fikse photoscape til mac, men tror ikke det finnes
Vet ikke... føler du på de fleste bilende dine har et slags "varmt lys".. at de ser litt "gamle ut"... Hmm - vanskelig å forklare [:)]
ORIGINAL: KathMorjeg vet ikke hva picnic er jeg :S
ORIGINAL: Reinbue
Stemmer det, går ikke [>:] Picnick går da, om det er i sånt program du gjør det???
ORIGINAL: KathMorToning er den nederste til venstre her på min data. Hva står det på din nederste til venstre? ellers pleier jeg også å bruke den antikk knappen, og justere på nivået der.
Fant ikke noe som het toning, men ser ut so jeg får litt det samma lyset når jeg går:
effekter --> antikk --> og toner ned /opp der [:)] Det du gjør?