Regntøy

Ja altfor kaldt med regntøy nå. Si det med vannsøyle, og at dressen er mer vanntett enn regntøysett ;-)
Vet du vannsøyla på regntøyet? Hva slags merke.er det?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hun har reflex, aner ikke vannsøylen. Får vel ta hjem høstdressen og regndressen, så har de ikke noen andre valgmuligheter ;-) i dag hadde de brukt høstdressen og vi hadde -8.. Stakkars det er jo altfor kaldt. Blir irritert når jeg har gitt beskjed, i tillegg bør de kjenne det selv...

Hun har reflex, aner ikke vannsøylen. Får vel ta hjem høstdressen og regndressen, så har de ikke noen andre valgmuligheter ;-) i dag hadde de brukt høstdressen og vi hadde -8.. Stakkars det er jo altfor kaldt. Blir irritert når jeg har gitt beskjed, i tillegg bør de kjenne det selv...
Næmmen i alle dager! De.må da velge den varmeste dressen!!
Blir helt matt jeg:-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Næmmen i alle dager! De.må da velge den varmeste dressen!!
Blir helt matt jeg:-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jeg ble hvertfall irritert.. Vil jo ikke hun skal fryse. Og tydelig at de vurderer helt ulikt fra meg selv. Jeg måtte ringe å snakke med søsteren min om det :-P hun jobber også i bhg, hun foreslo at jeg skal ha en tøypose i garderoben å legge klærne hun skal ha på ute klart i den, slik at de ikke trenger å vurdere.. Hva tror du om det? Er det frekt?

Jeg ble hvertfall irritert.. Vil jo ikke hun skal fryse. Og tydelig at de vurderer helt ulikt fra meg selv. Jeg måtte ringe å snakke med søsteren min om det :-P hun jobber også i bhg, hun foreslo at jeg skal ha en tøypose i garderoben å legge klærne hun skal ha på ute klart i den, slik at de ikke trenger å vurdere.. Hva tror du om det? Er det frekt?
Nei,.når de.ikke kan ta.på riktige klær hadde jeg gjort det.
Har vurdert det selv i.bhg til.ungene....

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Når de ikke klarer å kle på riktig så er jo det en lur løsning! Burde gjort det selv, storesøster ble sendt ut i låneregnbukse på fredag, hun hadde kun vinterdressen der fordi jeg syns den er best p bruke selv om det er litt vått og regner, er jo maks 1 plussgrad ute her om dagen. Har sagt fra mange ganger at dressen er vanntett, sø det er bare å bruke den uansett. Men da lånte hun visst en regnbukse, tullete!

Reflex - funker bra det ellers et eg kjøpte på coop obs! Med fór inni.. Fornøgd der og..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Abeko er jeg veldig fornøgd med! Knerten har ikke vært våt en dag nå i høst! Og på Vestlandet er det vått! ;)
Har hatt dette merket tidligere og,og har fått kjempe mye skryt frå de ansatte i bhg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

hvor selges det??

Vi har Kattnakken til våre to, og det er veldig bra! Ikke blir de klamme og tørre holder de seg. Og de elsker at det har "ører" :)

Har reflex og friends fra coop sitt regntøy på mini, på eldste e det friends og Reebok fra Europris

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har didrikssons regntøy til både 5 åringen og minsten.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Back
Topp