Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har reflex, aner ikke vannsøylen. Får vel ta hjem høstdressen og regndressen, så har de ikke noen andre valgmuligheter ;-) i dag hadde de brukt høstdressen og vi hadde -8.. Stakkars det er jo altfor kaldt. Blir irritert når jeg har gitt beskjed, i tillegg bør de kjenne det selv...Ja altfor kaldt med regntøy nå. Si det med vannsøyle, og at dressen er mer vanntett enn regntøysett ;-)
Vet du vannsøyla på regntøyet? Hva slags merke.er det?
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Næmmen i alle dager! De.må da velge den varmeste dressen!!Hun har reflex, aner ikke vannsøylen. Får vel ta hjem høstdressen og regndressen, så har de ikke noen andre valgmuligheter ;-) i dag hadde de brukt høstdressen og vi hadde -8.. Stakkars det er jo altfor kaldt. Blir irritert når jeg har gitt beskjed, i tillegg bør de kjenne det selv...
Jeg ble hvertfall irritert.. Vil jo ikke hun skal fryse. Og tydelig at de vurderer helt ulikt fra meg selv. Jeg måtte ringe å snakke med søsteren min om detNæmmen i alle dager! De.må da velge den varmeste dressen!!
Blir helt matt jeg:-(
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Nei,.når de.ikke kan ta.på riktige klær hadde jeg gjort det.Jeg ble hvertfall irritert.. Vil jo ikke hun skal fryse. Og tydelig at de vurderer helt ulikt fra meg selv. Jeg måtte ringe å snakke med søsteren min om dethun jobber også i bhg, hun foreslo at jeg skal ha en tøypose i garderoben å legge klærne hun skal ha på ute klart i den, slik at de ikke trenger å vurdere.. Hva tror du om det? Er det frekt?
Enig!Ja det burde holde.
Da synes jeg du skal fortelle dem.litt om tekniske klær og fordelen.med de kontra regntøy ;-)
Jeg setter aldri på ungene på jobben regntøy hvis de har tekniske klær ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Når de ikke klarer å kle på riktig så er jo det en lur løsning! Burde gjort det selv, storesøster ble sendt ut i låneregnbukse på fredag, hun hadde kun vinterdressen der fordi jeg syns den er best p bruke selv om det er litt vått og regner, er jo maks 1 plussgrad ute her om dagen. Har sagt fra mange ganger at dressen er vanntett, sø det er bare å bruke den uansett. Men da lånte hun visst en regnbukse, tullete!Jeg ble hvertfall irritert.. Vil jo ikke hun skal fryse. Og tydelig at de vurderer helt ulikt fra meg selv. Jeg måtte ringe å snakke med søsteren min om dethun jobber også i bhg, hun foreslo at jeg skal ha en tøypose i garderoben å legge klærne hun skal ha på ute klart i den, slik at de ikke trenger å vurdere.. Hva tror du om det? Er det frekt?
Abeko er jeg veldig fornøgd med! Knerten har ikke vært våt en dag nå i høst! Og på Vestlandet er det vått!
Har hatt dette merket tidligere og,og har fått kjempe mye skryt frå de ansatte i bhg
Sent from my iPhone using Tapatalk