Regntøy

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Hvilket regntøy har dere til disse små? Noen anbefalinger? Snuppa her bruker nå en vinterdress som er vanntett ++ men til dager der det høljer ned bør vi kanskje ha regntøy :-)

Lillegutt har regnrøy fra Name it og det fungerer bra :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt på det enda, men burde kanskje følge denne tråden ;)

Akkurat nå har hun vanlig regntøy fra HH, men neste gang jeg skal kjøpe til henne, så blir det barnevaderen + en regnjakke til.

Arvet etter brødrene sine:D
Mener det er Stormberg og HH han har..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Da får jeg ta en titt nærmere på disse da. Når dere kjøpte regnsett, kjøpte dere akkurat passe str eller hvor mye for stort?

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Når hun ikke gikk så kjøpte vi bare en billig en i Sverige.

Den er fortsatt i bhg, men vet ikke om den passer nå, men tror det.

Her arver hun storebror sitt. Så det er både lindex og nameit. Veldig fornøyd med bamseregntøy.fra.lindex. Vet ikke str i vår, brukte 80 i høst de få gangene det var i bruk.
Har ikke støvler en gang frøkna her..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har to regntøysett fra Ludo, mest fornøyd med regndressen. Har et todelt fra Sparkjøp, helt ok. Didriksons regntøy har kommet ut som best i test, vet mange er fornøyde med det.
Ellers har vi en parkdress fra Lindex jeg er utrolig fornøyd med, så om regntøyet deres er like bra er det verdt å prøve:)

Da får jeg ta en titt nærmere på disse da. Når dere kjøpte regnsett, kjøpte dere akkurat passe str eller hvor mye for stort?

Bruker den størrelsen han har i vanlige klær..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har reflex, hadde det på tilbud til 299,- på bare barn nå.

Har alltid hatt dette til de to andre barna, og vært fornøyd med det. Litt romslige i størrelsen.

Vi har et fra sportmann som jeg fikk kjøpt av ei som hadde bestilt feil str. Har ikke testa det ute i skikkelige møkkavær enda da ;)

Er det store variasjoner på kvaitet på regntøy?:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mine har hatt fra NameIt i høst, det er godt og mykt men V blir våt gjennom i sitt. Til M har det stort sett vært tørt. Storebror har jeg alltid hatt Reflex til og han har aldri blitt våt, men det er litt stivere da. Jeg kommer ikke til å kjøpe fra NameIt igjen iallefall.

Mine har hatt fra NameIt i høst, det er godt og mykt men V blir våt gjennom i sitt. Til M har det stort sett vært tørt. Storebror har jeg alltid hatt Reflex til og han har aldri blitt våt, men det er litt stivere da. Jeg kommer ikke til å kjøpe fra NameIt igjen iallefall.
Takk for tips. Tror jeg må sjekke ut reflex sine :)

Bamse sitt fra lindex har vunnet tester i mange år iallefall. Jeg synes det er bedre enn nameit sitt.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi er godt fornøyd med Reflex sitt! Har blitt mye brukt i barnehagen i høst. Kjøpte 86 i august, det var litt stort, men ikke for stort i starten. Tror det holder i hvert fall til sommeren :)

Vi har hatt fra polarn o pyret som vi var fornöyde med. Har ett sett i strl större som vi skal bruke i vår, husker ikke merke men det er vanligt i sverige :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp