Regnklær til bhg.barn

Her har Reima og Didrikson holdt i massevis :) hadde heldress Reflex før som også var tørr og god :)

Eneste som funker hos oss er skalltøy :p Bergans er vår favoritt.
Kattnakken som mange sverger til, virka som absorberte vann :hilarious: han var klissvåt i det

Eneste som funker hos oss er skalltøy :p Bergans er vår favoritt.
Kattnakken som mange sverger til, virka som absorberte vann :hilarious: han var klissvåt i det
Tror vi har Helly Hansen, men den funker ikke:wacky: Bergans har mye bra da:)

Har hatt kattnakken i flere omganger og opplevde ofte at hun ble våt igjennom.
Prøvde Reflex i år og har foreløpig gått lenger tid uten å bli våt enn vi noen gang har gjort med kattnakken. Min erfaring er at dyrt ikke alltid er best.

Reima skallbekledning virker på yngste, ingenting virket på eldste, han lå på magen og skulle dykke… nå er han seks år, og det går bedre :)

Hvis han sitter i en dyp vanndam vil ingenting funke, for da går det jo inn og forbi støvlene.
Men akkurat nå er min favoritt til gutten Didrikson fôra regntøy. Det tørker også fort etter vask om man tørker på vranga og fleecen i buksa synes jeg påvirker til at det blir mindre vått om det kommer vann inn :) nederst ved beina er det gummi på innsiden også.
Dockboots støvler.

Nei ikke etter min erfaring. Min hadde skalltøy og var aldri våt selv om han badet i spledammene

Hvis han sitter i en dyp vanndam vil ingenting funke, for da går det jo inn og forbi støvlene.
Men akkurat nå er min favoritt til gutten Didrikson fôra regntøy. Det tørker også fort etter vask om man tørker på vranga og fleecen i buksa synes jeg påvirker til at det blir mindre vått om det kommer vann inn :) nederst ved beina er det gummi på innsiden også.
Dockboots støvler.
Jeg tror ikke han sitter så mye i vanndammen lenger, men de er ute lenge og han er høyt og lavt. Buksa er uansett ikke bra nok, for han er skikkelig våt. Det er heller ikke fora regnbukse, så det kan kanskje være grunnen også.

Har hatt kattnakken i flere omganger og opplevde ofte at hun ble våt igjennom.
Prøvde Reflex i år og har foreløpig gått lenger tid uten å bli våt enn vi noen gang har gjort med kattnakken. Min erfaring er at dyrt ikke alltid er best.
Nei det er ikke alltid dyrt er best. Men så er det så mye å velge imellom da og det er så kjedelig å kjøpe flere regndresser fordi de ikke funker.

Tror vi har Helly Hansen, men den funker ikke:wacky: Bergans har mye bra da:)
Her har aldri regntøy funka, fordi det er for vidt overalt, det kommer vann inn ved skoa, ved henda og buksa opp ( kan putte to av min unge oppi antageligvis :hilarious:)
Mens skalltøyet er smalere, sitter bedre på, stoppere for at buksa holder seg på plass, smalere ved håndleddet. Min svømmer altså, eller gjorde det i Bhg, da gikk vi for dressen, men som 7 åring kun todelt. Han er fortsatt en av de som er mest glad i vann, men veldig sjelden våt.
Så jeg ville kanskje sett på skalltøy, se om det kan funke bedre.

Jeg tror ikke han sitter så mye i vanndammen lenger, men de er ute lenge og han er høyt og lavt. Buksa er uansett ikke bra nok, for han er skikkelig våt. Det er heller ikke fora regnbukse, så det kan kanskje være grunnen også.

Er hvertfall sjelden min er våt i det regnsettet selv om han er veldig aktig og freser rundt i vanndammene.

Didrikson holder sånn passe trur jeg. Fikk en feil vare så er hull i den. Har skall tøy kjøpt på sport outleten som holder veldig bra, trur det her vikafjell.

Back
Topp