Regnklær til bhg.barn

Nei det er ikke alltid dyrt er best. Men så er det så mye å velge imellom da og det er så kjedelig å kjøpe flere regndresser fordi de ikke funker.

Ja helt enig. Vi ga kattnakken flere sjanser fordi det var så dyrt og fancy og alle skrøt sånn av det. Men i bhg er de ansatte aller mest fornøyd med typ alt annet enn kattnakken faktisk :p

Ja helt enig. Vi ga kattnakken flere sjanser fordi det var så dyrt og fancy og alle skrøt sånn av det. Men i bhg er de ansatte aller mest fornøyd med typ alt annet enn kattnakken faktisk :p
Såpass ja:P Har aldri prøvd kattnakken, så har ingen erfaring med det. Må nok Google noen av forslagene her, så får jeg håpe jeg råker riktig med en gang:)

Didrikson holder sånn passe trur jeg. Fikk en feil vare så er hull i den. Har skall tøy kjøpt på sport outleten som holder veldig bra, trur det her vikafjell.
Vi har en Outlet i nærheten. Kanskje stikke innom der i morgen:) Jeg har dårlig erfaring med sko derfra, men kan være andre ting som er bra likevel.

Såpass ja:p Har aldri prøvd kattnakken, så har ingen erfaring med det. Må nok Google noen av forslagene her, så får jeg håpe jeg råker riktig med en gang:)

Lykke til :D det er litt av en jungel med utvalg ja!

Her har aldri regntøy funka, fordi det er for vidt overalt, det kommer vann inn ved skoa, ved henda og buksa opp ( kan putte to av min unge oppi antageligvis :hilarious:)
Mens skalltøyet er smalere, sitter bedre på, stoppere for at buksa holder seg på plass, smalere ved håndleddet. Min svømmer altså, eller gjorde det i Bhg, da gikk vi for dressen, men som 7 åring kun todelt. Han er fortsatt en av de som er mest glad i vann, men veldig sjelden våt.
Så jeg ville kanskje sett på skalltøy, se om det kan funke bedre.
Min fyller ut klærne, så ikke noe problem der:P Synes det kunne vært litt mindre å velge mellom jeg. Er så vanskelig:P

Her har vi blitt oppfordret av barnehagen til å kjøpe kattnakken eller Didrikson fordi de har best erfaring med det. Vi har hatt begge deler og ikke opplevd at de har vært våte utenom når de har svømt i vanndammer og vannet har kommet inn nede ved skoene.

Fornøyd med reflex todelt regntøy. Barnehagen snakker også positivt om det. Min sitter lenge i vanndammen, slik det begynner siver inn nede ved beina. Da kan en nesten ikke unngå å bli våt.

Fornøyd med reflex todelt regntøy. Barnehagen snakker også positivt om det. Min sitter lenge i vanndammen, slik det begynner siver inn nede ved beina. Da kan en nesten ikke unngå å bli våt.
Da skal det vel til å unngå det ja. Her blir ungen våt fra rumpa og ned, så jeg tror buksa er problemet.

Finnes det regnklær som faktisk holder barnet tørt?:rolleyes:
Stormberg Vestland har jeg veldig god erfaring med :) det settet finner du i både todelt og dress. Har også god erfaring med Didrikson boardman i foret.

Er det sømmen i rumpa/skrittet kanskje eller har du regnbukse med lavt liv det går inn fra?
Det er med seler, men buksa er helt våt innvendig. Den er etter storebror, så den har vært med i noen år. Og heller ikke fora, så den er veldig tynn.

Det er med seler, men buksa er helt våt innvendig. Den er etter storebror, så den har vært med i noen år. Og heller ikke fora, så den er veldig tynn.
Vannsøylen reduseres ved hver vask, så hvis den er noen år gammel og vært vasket en del, så er det ikke rart ungen er våt:) regnklær med høy vannsøyle vil holde ungen tørr. Blir ungen våt er det som regel dårlige sømmer, hull, redusert vannsøyle av ulike grunner eller «bruksfeil» fikk jeg beskjed om. Vi har kjøpt billige regnklær til vårt barnehagebarn, og hen holder seg tørr.. hvertfall så lenge hen ikke bader i sølepyttene:hilarious:

Vannsøylen reduseres ved hver vask, så hvis den er noen år gammel og vært vasket en del, så er det ikke rart ungen er våt:) regnklær med høy vannsøyle vil holde ungen tørr. Blir ungen våt er det som regel dårlige sømmer, hull, redusert vannsøyle av ulike grunner eller «bruksfeil» fikk jeg beskjed om. Vi har kjøpt billige regnklær til vårt barnehagebarn, og hen holder seg tørr.. hvertfall så lenge hen ikke bader i sølepyttene:hilarious:
Den kan nok bare kastes:p Skal sies at det ikke er normal vær hos oss i år. Det regner nesten hver dag, men vanligvis har vi vinter på denne tida. Bruke ikke regnklær her i november:P

Den kan nok bare kastes:p Skal sies at det ikke er normal vær hos oss i år. Det regner nesten hver dag, men vanligvis har vi vinter på denne tida. Bruke ikke regnklær her i november:p
Her har det vært mye våtere enn normalt, så vi har hatt veldig mye bruk av regnklær så langt:p

Vi har en Outlet i nærheten. Kanskje stikke innom der i morgen:) Jeg har dårlig erfaring med sko derfra, men kan være andre ting som er bra likevel.
Kjøpte fine sko der i sommer til mellomste og minste. Alle 3 fikk sherox. 2 fikk gummistøvler. 1 fikk joggesko. 2 fikk vintersko. Kanskje jeg har vært heldig og du uheldig? Alle 3 barna og jeg har klær fra det merket. Mellomste gikk ut i bhg med sine skall klær også åpnet himmelen seg. Bhg ba om unnskylding for klesvalg, men u gen var jo tørr.

Kjøpte fine sko der i sommer til mellomste og minste. Alle 3 fikk sherox. 2 fikk gummistøvler. 1 fikk joggesko. 2 fikk vintersko. Kanskje jeg har vært heldig og du uheldig? Alle 3 barna og jeg har klær fra det merket. Mellomste gikk ut i bhg med sine skall klær også åpnet himmelen seg. Bhg ba om unnskylding for klesvalg, men u gen var jo tørr.
Joggeskoene derfra er faktisk bra, men ikke vinterskoene. Her ble eldste skikkelig våt på beina. Skulle være vanntette. Kan ha vært noe feil med de også da.

Joggeskoene derfra er faktisk bra, men ikke vinterskoene. Her ble eldste skikkelig våt på beina. Skulle være vanntette. Kan ha vært noe feil med de også da.
Min erfaring fra jobb er heller ikke god, dårlig kvalitet på flere av parene derfra

Back
Topp