Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det fora regndress?Her har Reima og Didrikson holdt i massevishadde heldress Reflex før som også var tørr og god
![]()
Er det fora regndress?
Tror vi har Helly Hansen, men den funker ikkeEneste som funker hos oss er skalltøyBergans er vår favoritt.
Kattnakken som mange sverger til, virka som absorberte vannhan var klissvåt i det
Bergans har mye bra daHøres ut som en unge som koser segNja, regntøyet til frøkna er godt, men hjelper ikke når hu setter seg i vanndam og vannet kommer seg innunder støvel og klær.
Så veit ikke jeg.
Åjada, hu storkoser segHøres ut som en unge som koser seg![]()
Jeg tror ikke han sitter så mye i vanndammen lenger, men de er ute lenge og han er høyt og lavt. Buksa er uansett ikke bra nok, for han er skikkelig våt. Det er heller ikke fora regnbukse, så det kan kanskje være grunnen også.Hvis han sitter i en dyp vanndam vil ingenting funke, for da går det jo inn og forbi støvlene.
Men akkurat nå er min favoritt til gutten Didrikson fôra regntøy. Det tørker også fort etter vask om man tørker på vranga og fleecen i buksa synes jeg påvirker til at det blir mindre vått om det kommer vann innnederst ved beina er det gummi på innsiden også.
Dockboots støvler.
Synes jeg ser det for megReima skallbekledning virker på yngste, ingenting virket på eldste, han lå på magen og skulle dykke… nå er han seks år, og det går bedre![]()
Nei det er ikke alltid dyrt er best. Men så er det så mye å velge imellom da og det er så kjedelig å kjøpe flere regndresser fordi de ikke funker.Har hatt kattnakken i flere omganger og opplevde ofte at hun ble våt igjennom.
Prøvde Reflex i år og har foreløpig gått lenger tid uten å bli våt enn vi noen gang har gjort med kattnakken. Min erfaring er at dyrt ikke alltid er best.
Her har aldri regntøy funka, fordi det er for vidt overalt, det kommer vann inn ved skoa, ved henda og buksa opp ( kan putte to av min unge oppi antageligvisTror vi har Helly Hansen, men den funker ikkeBergans har mye bra da
![]()
)Jeg tror ikke han sitter så mye i vanndammen lenger, men de er ute lenge og han er høyt og lavt. Buksa er uansett ikke bra nok, for han er skikkelig våt. Det er heller ikke fora regnbukse, så det kan kanskje være grunnen også.