Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva menes med d?Er det flere i denne gruppa som nå bærer et regnbuebarn/hjertplaster?
Hvordan går det med dere på slutten av svangerskapet?
Kort fortalt er et regnbuebarn/hkertplaster barn som unnfanges etter man har mistet et annet.Hva menes med d?
Føler på en måte at vår engel kommer inn under her selv om jeg samtidig føler det ikke er I nærheten av hva du har måtte gå igjennom... Vi var lykkelig overrasket over å se ett hjerte som slo på ul julen 2018. Men mistet i månedskiftet Jan-feb ca uke 12. Det har ført til at jeg har slitt veldig med å knytte meg til den lille i magen og har en konstant vond følelse på at det vil gå galt. Med mye bekymringer samtidig kroppslige plager ved å ha ett tredje svangerskap på 16mnd er det en stor påkjenning. Jeg bekymrer meg mye og med i tillegg en 1 1/2 åring med sine utfordringer som prematur har jeg trengt å løse dette med samtaleterapi. Det gjør ikke underverker men letter litt.Kort fortalt er et regnbuebarn/hkertplaster barn som unnfanges etter man har mistet et annet.
Vi mistet vår gutt, 10 mnd. gammel, og venter nå spent på lillebror Et utfordrende og tungt svangerskap, men tiden har heldig vis gått relativt fort.