Regelmessige kynnere

Sniker litt. Hvis du kommer inn igjen med 3 cm så be de om å ta vannet.. :D
Da er vi 1 dag på overtid. Idag storhandlet vi sånn at skap og fryser er fullt opp sånn at vi kan unngå det med en gang frøkna kommer til verden :)
Når vi var på butikken var jeg sikker på at babyen nærmest kikka ut :p det var helt ekstremt nedpress med stråling i beina og jeg måtte stå bøyd over handlevogna. Har hatt dette i hele kveld samtidig med sterke kynnere og vondt i korsryggen men ingenting som tar seg opp..... håper på fremgang snart. Vært på sykehuset 6 ganger og er sliten nå.
 
Da er vi 1 dag på overtid. Idag storhandlet vi sånn at skap og fryser er fullt opp sånn at vi kan unngå det med en gang frøkna kommer til verden :)
Når vi var på butikken var jeg sikker på at babyen nærmest kikka ut :p det var helt ekstremt nedpress med stråling i beina og jeg måtte stå bøyd over handlevogna. Har hatt dette i hele kveld samtidig med sterke kynnere og vondt i korsryggen men ingenting som tar seg opp..... håper på fremgang snart. Vært på sykehuset 6 ganger og er sliten nå.


Så lurt å handle inn for en periode, så dere slipper det rett etter at babyen er født.
Høres ut som noe på gang hos deg. Håper du ikke må vente særlig lengre nå. Krysser fingrene for deg!
 
Så lurt å handle inn for en periode, så dere slipper det rett etter at babyen er født.
Høres ut som noe på gang hos deg. Håper du ikke må vente særlig lengre nå. Krysser fingrene for deg!
Idag hadde jeg noen rosa/røde streker på papiret sammen med masse slim, tenker kanskje mornunnen har åpnet seg enda mer og at det er tegningsblødning? Isåfall får vi håpe fødsel skjer i helga :)
Hvordan er formen din?
 
Nå har jeg hatt regelmessige rier siden klokken fem-seks. Siden syv tiden har de kommet hvert 2-3 minutt, utrolig slitsomt. Off, kjenner jeg gruer meg til å ha det sånn som dette gjerne hele dagen. Riene varer ca 45 sekunder, får bare håpe det ikke stopper opp nå.
 
Nå har jeg hatt regelmessige rier siden klokken fem-seks. Siden syv tiden har de kommet hvert 2-3 minutt, utrolig slitsomt. Off, kjenner jeg gruer meg til å ha det sånn som dette gjerne hele dagen. Riene varer ca 45 sekunder, får bare håpe det ikke stopper opp nå.
Oi så spennende! Masse lykke til :) Når er termin?
 
Idag hadde jeg noen rosa/røde streker på papiret sammen med masse slim, tenker kanskje mornunnen har åpnet seg enda mer og at det er tegningsblødning? Isåfall får vi håpe fødsel skjer i helga :)
Hvordan er formen din?

Oi spennende!!
De siste dagene har det bare vært ofte kynnere, ellers lite tegn. Er 40+1.
 
Oi spennende!!
De siste dagene har det bare vært ofte kynnere, ellers lite tegn. Er 40+1.
Jeg har hatt merkbare kynnere fra uke 25. Hatt kraftige kynnere i 4 uker. Igår hadde jeg helt vilt med nedpress. Våknet idag av blodblanda slim, og nå har jeg veldig mensensmerter. Det er så individuelt, men vi er nok nærmere fødsel enn vi tror :) dessuten er det ikke lenge igjen uansett :)
 
Jeg har hatt merkbare kynnere fra uke 25. Hatt kraftige kynnere i 4 uker. Igår hadde jeg helt vilt med nedpress. Våknet idag av blodblanda slim, og nå har jeg veldig mensensmerter. Det er så individuelt, men vi er nok nærmere fødsel enn vi tror :) dessuten er det ikke lenge igjen uansett :)

Spennende! Høres ut som noe virkelig er på gang selv om jeg ikke har peiling som førstegangsfødende. Ja vi er nærmere og nærmere for hver dag, det er helt sikkert.<3
 
Jeg fødte for en uke siden på SSK. Det var kjempe travelt der, men vi fikk en kjempe flott opplevelse! Jordmoren var helt fantastisk! Hun jobbet på barsel dagen etterpå og tok så godt vare på meg der også. Det eneste minuset er at det var kjempe travelt og fullt så vi endte på tomannsrom, selv om jeg hadde ønsket meg alenerom. Med baby som gråt hele natten pga mange bleier med bek, var det ikke så gøy å ha tomannsrom for da endte jeg jo opp på gangen for å ikke holde dem våken. Det var ikke gøy å måtte gå på gangen/stellerom når babyen bare gråter. Men det kan jo uansett ikke de ansatte noe for.

Jeg skjønner ikke greia med tomannsrom på basel!
Er jo lov å håpe at de klarer å gjøre noe med det om de får bygge ny kvinneklinikk!

Vi fikk rom helt ned mot obsposten for gravide - så jeg ble først liggende å høre på to av dem skvaldre i vei som om de var på leirskole... også begynte babyen til naboen å streve med amminga på natta - tre og en halv time... Med lys og lite hensyn til naboen...

Og jeg ble så lei meg når jeg så antydning til gulfarge - viste jo vi ikke ville få slippe ut [emoji29]
 
Back
Topp