snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn *Aprilbaby 2018* Mailykke 2018 13 Jul 2017 #21 Skrømt (Vimsa) skrev: Tror det kan handle litt om lindring. Det er godt når noe går ned, fremfor opp. Mi drikker mye melk for halsbrann også. Klikk for å utvide … Ja, det tror jeg du har rett i. Melk er en favoritt her og. Hadde han fått lov tror jeg han ville hatt flaske enda
Skrømt (Vimsa) skrev: Tror det kan handle litt om lindring. Det er godt når noe går ned, fremfor opp. Mi drikker mye melk for halsbrann også. Klikk for å utvide … Ja, det tror jeg du har rett i. Melk er en favoritt her og. Hadde han fått lov tror jeg han ville hatt flaske enda
Skrømt (Vimsa) Forumet er livet VIP 13 Jul 2017 #22 snippsnappsnuppa skrev: Ja, det tror jeg du har rett i. Melk er en favoritt her og. Hadde han fått lov tror jeg han ville hatt flaske enda Klikk for å utvide … Ikke sant
snippsnappsnuppa skrev: Ja, det tror jeg du har rett i. Melk er en favoritt her og. Hadde han fått lov tror jeg han ville hatt flaske enda Klikk for å utvide … Ikke sant