Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Erfaringer med dressen? Den er jo rimelig i utgangspunktet og nå på salg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noen erfaring med akkurat den dressen, men ekstremt god erfaring med Reflex generelt.
Ville du kjøpt denne til minsten din da?
Lurer på å slå til jeg også. Noen som har erfaring med hvordan de er i størrelse? Burde kanskje helst se den i butikk, men spørs om jeg rekker det noen dag![]()
Vi prøvde den i størrelsen han bruker i inneklær og den var for stor, så jeg har nå bestilt den i en størrelse mindre enn han bruker til vanlig![]()
Reflex er generelt store ja. Jeg vurderer å teste om 98 holder til frøkna her i huset, lillebror har allerede dress, men hun mangler.
Frøkna som bruker 98/104 kan enda bruke reflex dress i 92Hun er vel ikke blant de største på sin alder, så det kan jo godt hende den passer
Jeg syns i alle fall de var store i størrelsen, syns egentlig det meste yttertøy til de minste er det...
Frøkna som bruker 98/104 kan enda bruke reflex dress i 92![]()
Lurer på å slå til jeg også. Noen som har erfaring med hvordan de er i størrelse? Burde kanskje helst se den i butikk, men spørs om jeg rekker det noen dag![]()
Denne har vi brukt hele høsten/vinteren 2018/2019 (ikke egentlig vinterdress, men litt foret er den. Den var kanskje bittelitt i største laget den vinteren, men passer helt ypperlig nå.)Da prøver vi en i 98. Bruker for det meste 104.