Reflex byparken

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Erfaringer med dressen? Den er jo rimelig i utgangspunktet og nå på salg...

Ikke noen erfaring med akkurat den dressen, men ekstremt god erfaring med Reflex generelt.

Jeg har kjøpt vinterdressen til jenta mi. Vi har ikke fått testet den enda men synes den virker veldig bra:-)

Lurer på å slå til jeg også. Noen som har erfaring med hvordan de er i størrelse? Burde kanskje helst se den i butikk, men spørs om jeg rekker det noen dag :p

Lurer på å slå til jeg også. Noen som har erfaring med hvordan de er i størrelse? Burde kanskje helst se den i butikk, men spørs om jeg rekker det noen dag :p

Vi prøvde den i størrelsen han bruker i inneklær og den var for stor, så jeg har nå bestilt den i en størrelse mindre enn han bruker til vanlig :)

Vi prøvde den i størrelsen han bruker i inneklær og den var for stor, så jeg har nå bestilt den i en størrelse mindre enn han bruker til vanlig :)

Reflex er generelt store ja. Jeg vurderer å teste om 98 holder til frøkna her i huset, lillebror har allerede dress, men hun mangler.

Reflex er generelt store ja. Jeg vurderer å teste om 98 holder til frøkna her i huset, lillebror har allerede dress, men hun mangler.

Hun er vel ikke blant de største på sin alder, så det kan jo godt hende den passer :)
Jeg syns i alle fall de var store i størrelsen, syns egentlig det meste yttertøy til de minste er det...

Hun er vel ikke blant de største på sin alder, så det kan jo godt hende den passer :)
Jeg syns i alle fall de var store i størrelsen, syns egentlig det meste yttertøy til de minste er det...
Frøkna som bruker 98/104 kan enda bruke reflex dress i 92 :)

Da prøver vi en i 98. Bruker for det meste 104.
Denne har vi brukt hele høsten/vinteren 2018/2019 (ikke egentlig vinterdress, men litt foret er den. Den var kanskje bittelitt i største laget den vinteren, men passer helt ypperlig nå.)

Back
Topp