Hva har det med saken å gjøre?Hva er åpningstiden til barnehagen?
Vår barnehage er åpen fra 7.00 til 17.00, så der hadde du ikke fått kontantstøtte.
Da jeg hadde 40% til min sønn fikk jeg bare redusert kontantstøtten. Bhg var åpent fra 6:45-17:15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har det med saken å gjøre?Hva er åpningstiden til barnehagen?
Vår barnehage er åpen fra 7.00 til 17.00, så der hadde du ikke fått kontantstøtte.
Det må være noen år siden skjønner jeg? Nå kan du få 50% kontantstøtte om barnet går mindre en 20 timer i uka i barnehagen. Dvs si at vår barnehage som er åpen 10timer hver dag ikke kan kombineres med kontantstøtte. (Vi tilbyr ikke 20% plass)Hva har det med saken å gjøre?
Da jeg hadde 40% til min sønn fikk jeg bare redusert kontantstøtten. Bhg var åpent fra 6:45-17:15.
Det må være noen år siden skjønner jeg? Nå kan du få 50% kontantstøtte om barnet går mindre en 20 timer i uka i barnehagen. Dvs si at vår barnehage som er åpen 10timer hver dag ikke kan kombineres med kontantstøtte. (Vi tilbyr ikke 20% plass)
40% var 20 timer stod det for jeg husker jeg spurte og de sa de regnet to dager selv om bhg hadde utvidet åpningstid. Det er 6 år siden.vet det er andre regler om redusert konstantøtte nå, men tenkte alle regnet 40% som 2 dager i uka uansett.Det spiller ingen rolle om barnet er mindre i barnehagen, det er åpningstiden som teller.
Det er jo ingen som tilbyr så liten plass vel? Med mindre det er snakk om den kjærnetiden noen har rett på gratis...? Husker ikke hvor mange timer den er påNå står det inntil 19,5 time.
"19 timer eller kortere står det"Det er jo ingen som tilbyr så liten plass vel? Med mindre det er snakk om den kjærnetiden noen har rett på gratis...? Husker ikke hvor mange timer den er på
Hvor har du lest dette?Hva er åpningstiden til barnehagen?
Ikke på NAV.no. Der står det 20 timer...sjekket det nå"19 timer eller kortere står det"
Er vel noen familiebarnehager f.eks som har kortere åpningstider tror jeg?
Det står "mindre enn 20 timer".Ikke på NAV.no. Der står det 20 timer...sjekket det nå![]()
Står på veilederen til selve søknadsskjemaet.Hvor har du lest dette?på NAV står det fortsatt 20 timer eller mindre?
7-16.30Hva er åpningstiden til barnehagen?
Ja. Du skrev 19 timer eller kortere over herDet står "mindre enn 20 timer".
Se hva jeg skrev.Max 19,5 og "mindre enn 20" går vel for det samme?
Har du fått avslag på det?Står på veilederen til selve søknadsskjemaet.
var ikke til deg.Se hva jeg skrev.
Et barn på avdelingen jeg jobber på fikk det nå i vår.Har du fått avslag på det?