Redebyggingstråd

ååå hvordan syr man sånnet nest? :P jeg å har lyst ;) hehe
De har mønster på stoff og stil, samt ferdigsydde utstillinger.
Om du ikke bor i nærheten er det mange på nettet som har skrevet bruksanvisning på hvordan en gjør det.
Jeg er i gang med å sy nest nr 2. Jeg er ikke veldig erfaren med sying, men syntes det var kjempelett!

hobbyfunhouse.dk
Jeg kjøpte oppskrift på Stoff og stil. Kostet bare 29 kr :) Den ser ikke veldig vanskelig ut, men vi får nå se hvordan det går :p
- Masse lykke til :D Del gjerne bilde når du er ferdig !! ;) har sett på masse sånn bestillingssider jeg men syntes 800kr fort blir littegrann dyrt for et sånn nest.. hadde vært utrolig gøy lage sjøl :p Mannen syntes dog at det ser ut som en hudeseng å skjønner ikke hva vi skal med et sånnet :p

Herregud: kjenner panikken komme. Bare 6 uker og 4 dager til termin. Masse kjøpt inn, men jeg har ikke redd opp sengen, eller skudd sammen stellebord og vugge etc...
Må vell kunne vente til etter julestyret ...

Jeg kjøpte oppskrift på Stoff og stil. Kostet bare 29 kr :) Den ser ikke veldig vanskelig ut, men vi får nå se hvordan det går :P
Den er ikke så vanskelig

Herregud: kjenner panikken komme. Bare 6 uker og 4 dager til termin. Masse kjøpt inn, men jeg har ikke redd opp sengen, eller skudd sammen stellebord og vugge etc...
Må vell kunne vente til etter julestyret ...
Hihi, vi har samme termin! Vi har det meste i hus her, har fått kjøpt mye veldig pent brukt siden det nettop har vært smått i familien:-) VELDIG greit for lommeboka! Men jeg lurer litt på når det er påtide å re opp vugge og klargjøre stellebord og fødebag osv?:-) Er jo 6 uker til termin, men de kan jo kommer om 3 uker eller 8 uker! Hvem vet? Snuppa mi viste tegn til at ho ville ut for en uke siden, men det stoppa heldigvis opp!

Hihi, vi har samme termin! Vi har det meste i hus her, har fått kjøpt mye veldig pent brukt siden det nettop har vært smått i familien:) VELDIG greit for lommeboka! Men jeg lurer litt på når det er påtide å re opp vugge og klargjøre stellebord og fødebag osv?:) Er jo 6 uker til termin, men de kan jo kommer om 3 uker eller 8 uker! Hvem vet? Snuppa mi viste tegn til at ho ville ut for en uke siden, men det stoppa heldigvis opp!
Åj! Så artig at vi har det :) Ja la de holde seg inne til over nyåret i hvertfall hehe....
Tja, midten av januar trur jeg at jeg skal prøve å være klar :) uff, fryktelig med sprell i magen fra 23-02, håper søvnmønsteret endrer seg etter fødsel. Krysser fingrene for deg :)

Jeg kjøpte oppskrift på Stoff og stil. Kostet bare 29 kr :) Den ser ikke veldig vanskelig ut, men vi får nå se hvordan det går :P
Jeg sydde også etter den oppskriften. Kjempelett! Det som var mest pes var å få den rullede vatten inn i kanten rundt. Anbefaler å få en hjelpende hånd der...
Brukte bare en kveld på å gjøre ferdig, så jeg sydde en til søstra mi også siden det var så fort gjort ;)
ImageUploadedByBV Forum1418899342.419317.jpg

Jeg sydde også etter den oppskriften. Kjempelett! Det som var mest pes var å få den rullede vatten inn i kanten rundt. Anbefaler å få en hjelpende hånd der...
Brukte bare en kveld på å gjøre ferdig, så jeg sydde en til søstra mi også siden det var så fort gjort ;)
Vis vedlegget 94658
Godt å høre at det ikke var veldig vanskelig! Jeg begynner på min i romjulen, så da kommer det forhåpentligvis et bilde etterhvert :)

Back
Topp