Har sikker vært før, men kan vi ikke ha en tråd med alle mulige redebyggings temaer? Klær, hjemmelaga, stelleplass, vogn, bilstol osv... Hva har du klar, hva ønsker du deg, hva mangler du? Nytt, brukt, arvet, laget osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får smokk i babybox og apotekpakkenHar:
Stellebord
Kommode til tøy (ny)
Sprinkelseng med madrass og sengekant (+ laken)
Bedsidecrib med madrass, sengekant, dyne, 1sengesett og laken
Maxicosi med easyfiks base
Sleepyhead nest
Dun-vognpose
Dun-bilstolpose
Lammeskinnspose
Lammeskinn til vogn/seng + bilstol
Litt tøy (+vet mamma har kjøpt og)
Strutteskjørt + pannebånd (nyfødtfoto props)
Triptrap med newborn seat+baby seat
Ergobaby bæresele med nyfødt innlegg
Babycall
Hånduker, vaskekluter og et par tepper
Et par kosebamser
Treleker i pastell til pynt i hyllen
Stokke flexibath med nyfødtinnlegg
+ sikkert litt til som jeg ikke kommer på
Mangler:
Dyne + sengesett til sprinkelseng
Ekstra bilstolbase
Vogn med stelleveske
Salver, shampo, flasker, termometer og slikt smått
Brystpumpe
Smokker
Gulpekluter
Babygym
Vippestol
Stellematte til stellebord
Får se om jeg får tid å hente en dag er et stykke til apotekene så rekker ikke i ukedager som regel:/Får smokk i babybox og apotekpakken
Får se om jeg får tid å hente en dag er et stykke til apotekene så rekker ikke i ukedager som regel:/Får smokk i babybox og apotekpakken
Får se om jeg får tid å hente en dag er et stykke til apotekene så rekker ikke i ukedager som regel:/
Må nesten detDu får gjøre det en helg da
Min er bare sur og gretten for han må bære - og skru opp nye tinghvordan er det hos dere? Gjør mannfolkan noe i forhold til babyen som kommer?
Her hos oss så er han såååå tungbedd- og har ingen tanker eller sier ihvertfall ingenting om hva babyen trenger, at han vil ordne noe eller forberede til babyen som kommer. Jeg derimot må tenke på alt selv, skulle ønske han også følte litt på redebygginga.... Grrrr....
Må tenke og ordne det meste selv her og.. Men maser ganske mye om at det ikke er JEG som skal ha barn, det er VI, så han må engasjere seg litt mere slitsomt.. Mannfolk assa!hvordan er det hos dere? Gjør mannfolkan noe i forhold til babyen som kommer?
Her hos oss så er han såååå tungbedd- og har ingen tanker eller sier ihvertfall ingenting om hva babyen trenger, at han vil ordne noe eller forberede til babyen som kommer. Jeg derimot må tenke på alt selv, skulle ønske han også følte litt på redebygginga.... Grrrr....
ååå hvordan syr man sånnet nest? jeg å har lyst heheMannen lurte på om vi skulle ta turen ut på Ikea i kveld for å se på stellebord, det siste av de store møbler vi mangler. Ja takk, sier jeg
Skal sy babynest i juleferien, håper jeg får det til!
høres ut som du er godt rystet hvor får man kjøpt sånn og lage vogn pynt og smokkelenker med ?? har å lyst og prøve megHar Stellebord, Sprinkelseng, vugge, lammeskinn, bilstol, bilstolpose, voksipose, vogn, ulltøy, ammepute, brystskjold , smokker, babyrede, baby Bjørn, bæresjal , babybjørn smekke og overtrekk, sengetøy , vippestol med leke, billeke, storesøstergave, babygave fra storesøster, vaskekluter, sladrespeil, oppbevaringstaske til å henge på stolrygg til våtservietter og div på biltur, engangskluter, Stellematte, brystpumpe både manuell og elektrisk, sengetøy. Hentesett. Uro, flanellkluter, inotynol. Mye hadde vi etter storesøster men noe nytt må man jo ha. Flere vinterdresser(str 56 og 60). Ammesmykke som jeg kjøpte idag <3 Babyboots( må bare sy dem sammen). Badebalje , Sengehimmel, stellebag, stelleunderlag, bleieposer til å oppbevare rene bleier i stellevesken. Ammeinnlegg engangs og ull , avent flasker , bleier, dyner
Mangler (som jeg lager selv) vognpynt, smokkelenker
Som må kjøpes: babyolje, tempmåler, bokser til å oppbevare morsmelk til å fryse, stretchlaken, Stokke newborn , NAN HA
Ja jeg er ikke bekymra for at vi ikke har noe hehe. Meste har vi etter storesøster. Kjøper alt på hobbyfunhouse.dkhøres ut som du er godt rystet hvor får man kjøpt sånn og lage vogn pynt og smokkelenker med ?? har å lyst og prøve meg