Redebygging

ADKOver

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Venter dere med alt til etter uke 12? Når tenker du det er trygt og bestille vogn å starte på babyrom? Er så ivrig! :happy:

siden jeg kanskje ikke skal på tidlig ultralyd er jeg redd for å handle noe før første ultralyd i uke 18 :/

Dette kan være mitt siste barn og mitt største ønske når det kommer til utstyr er det en svart stokke trailz vogn! :oops: elsker å gå rundt med en fin vogn.
 
Jeg kjøper nok ingen store ting før uke 12. Vi må forresten forberede huset litt på flere beboere og flere møbler aller først. Men redebygging består jo av planlegging også, så å rydde, planlegge, sette opp prissøk og finnsøk er jo ting man kan gjøre allerede. :)
 
Jeg kommer nok til å vente til tidligst 12+0! Tør rett og slett ikke begynne ennå, men gleder meg veldig til den dagen jeg får inn det aller første babyutstyret :love017
 
Jeg kommer nok til å vente til tidligst 12+0! Tør rett og slett ikke begynne ennå, men gleder meg veldig til den dagen jeg får inn det aller første babyutstyret :love017
Etter å mistet i sommer så venter jeg nok til etter oul selv om jeg skal ha tidlig ul.
 
Vi trenger jo egentlig ikke så mye da vi har det aller meste fra førstemann (med mindre det blir jente, da må vi nok handle litt klær ihvertfall!), så vi venter nok en stund med innkjøp. Har kjøpt meg en BBhugme pute da, men den er til meg :angelic:
 
Har det meste fra førstemann og han har ennå ikke fått rommet sitt i orden :) Vi stresser ikke og han sover bare der uansett Skal heller ikke vite kjønn.
Må innrømme at jeg er sugen på ny vogn og gleder meg til å kikke på utstyr.
 
Vi venter nok til etter oul med store innkjøp. Men vi mangler i grunn ingenting annet enn en vippestol, har alt annet etter storebror. Vi kjøpte ny vogn til soving i barnehagen, men nå sover han i seng der. Dersom det viser seg at det er en lillesøster i magen, så blir det nok noen klær etter tul i uke 13/14.
 
Venter dere med alt til etter uke 12? Når tenker du det er trygt og bestille vogn å starte på babyrom? Er så ivrig! :happy:

siden jeg kanskje ikke skal på tidlig ultralyd er jeg redd for å handle noe før første ultralyd i uke 18 :/

Dette kan være mitt siste barn og mitt største ønske når det kommer til utstyr er det en svart stokke trailz vogn! :oops: elsker å gå rundt med en fin vogn.
Da skal du unne deg det. Jeg har null peiling på barnevogner, så tar gjerne i mot gode tips! :) Trenger noe det er digg å gå rundt i byen og på gangfelt med og ta med på tbanen.... Om 8 måneder....drømme!!
 
Last edited:
Jeg har forresten planer om å vente, men må innrømme at jeg har kjøpt et par søte bukser kjente på godfølelsen da!
 
Vi venter nok til etter 12 uker, men har det meste etter storesøster. Skal på tul i uke 8☺️
 
Vi har det meste etter storebror, vogn, stellebord, sprinkelseng, klær og leker osv, men har lyst på bedside crib denne gangen, men det får vente noen måneder før jeg kjøper inn det :)
 
Dette blir nr 2, så har jo det meste fra før...Men etter uke 12 og ultralyd har jeg lyst på:

Vippestol (hadde ikke det sist)
Dobbel brystpumpe (den enkle tok en evighet)
Bilsete med isofix (Endelig har vi isofix)
Tripptrappstol (kjøpe en gammel som den eldste kan bruke)

Hvis det blir det motsatte kjønnet enn vi har idag blir det nok sydd litt klær!
 
Regner meg vi ikke blir å kjøpe noe før siste halvdel av svangerskapet, med mindre noe skulle komme på supertilbud. Men kommer til å begynne å planlegge hva vi skal ha ganske snart.
 
Kjøper nok ikke noe møbler ennå, vi må kjøpe oss hus før nurket kommer så venter nok til godt ut i svangerskapet før vi handler de store tingene. Men har kjøpt ett sett som vi tenkte å bruke som utgangspunkt når vi skal anonsere det for resten❤
 
Vi tenker å dra privat på tidlig UL - vi blir ikke å kjøpe noe inn før etter uke 12 i så fall da vi ikke vet hvor mange foster det er enda. Det er mange tvillinger i familien så kan jo godt hende det er to plutselig :happy119
 
Back
Topp