Tross dårlig form så finner jeg meg selv i å tømme boder for å rydde opp +++
alt er i grunn ubrukelig med tanke på lillesøsters ankomst, men behovet for struktur og orden kom plutselig gitt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler jeg har redebygget i 6 år nå, har gått litt til hodet på meg dette mamma-greiene.. Sånn er det vel når man har realisert seg selv, og deretter ikke klarer å få barn - det blir en altoppslukende greie.. Glad jeg snart er i mål! Er veldig avslappet nå, og koser meg med de siste forberedelser. Litt vasking, koselig baking, julehandel, strikking av ting til både mini og meg selv![]()
Skjønner deg veldig godt! Vi var så heldige å allerede ha 1 barn, så selv om prøvingen tok nesten 5 år, så hadde vi noen å få fokuset over på.
Unner deg virkelig dette altsåtenker hvor mye mer jeg setter pris på graviditeten og alt denne gangen, og tenker at det for deres del må være helt uvirkelig
![]()
Jeg føler jeg har redebygget i 6 år nå
Skjønner deg veldig godt! Vi var så heldige å allerede ha 1 barn, så selv om prøvingen tok nesten 5 år, så hadde vi noen å få fokuset over på.