Redebygging....

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Tross dårlig form så finner jeg meg selv i å tømme boder for å rydde opp +++ :P alt er i grunn ubrukelig med tanke på lillesøsters ankomst, men behovet for struktur og orden kom plutselig gitt ;)

Hele, ja, redebygging er et merkelig fenomen. Jeg fikk I går for meg å ommøblere I de øverste kjøkkenskapene! Stod på en krakk og balanserte, ble fornøyd til slutt da ihvertfall :)

Kjenner at det er noe som skjer i topplokket her også, ett behov . Så he begynt å planlegge litt oppi hodet

Har vasket dyner idag da - så har fått gjort NOE babyrelatert også :)
Husker sist så vasket jeg hus til den store gullmedaljen :P det blir nok ikke like enkelt med bekkenløsning

Vi har totalrenovert hele 1etasje, så jeg føler vi redebygger litt i meste laget ;) skal sies vi begynte med det før frøet var plantet, men nå har vi plutselig en deadline. Jeg hjelper til så langt det lar seg gjøre med det som skal foregå :) Jeg har heldigvis organisert ett vaskelag som skal hjelpe meg å vaske ned alt når vi er ferdige :) Jeg har rydda på alle 5 soveromma på loftet og kottet der oppe. Vaska dyner og babyting og lagt det fint frem til beundring på soverommet :) Nå maler jeg vugga og kjenner at det blir mitt siste "gjørra sjøl" prosjekt, må kaste inn det stae håndkledet nå ;) Redebyggingstrangen har konmet sterkere de siste ukene og det er jo knallgøy å få system i rotet.. Godt for både kropp og sinn :D

Jeg føler jeg har redebygget i 6 år nå, har gått litt til hodet på meg dette mamma-greiene.. Sånn er det vel når man har realisert seg selv, og deretter ikke klarer å få barn - det blir en altoppslukende greie.. Glad jeg snart er i mål! Er veldig avslappet nå, og koser meg med de siste forberedelser. Litt vasking, koselig baking, julehandel, strikking av ting til både mini og meg selv:-)

Jeg føler jeg har redebygget i 6 år nå, har gått litt til hodet på meg dette mamma-greiene.. Sånn er det vel når man har realisert seg selv, og deretter ikke klarer å få barn - det blir en altoppslukende greie.. Glad jeg snart er i mål! Er veldig avslappet nå, og koser meg med de siste forberedelser. Litt vasking, koselig baking, julehandel, strikking av ting til både mini og meg selv:-)

Skjønner deg veldig godt! Vi var så heldige å allerede ha 1 barn, så selv om prøvingen tok nesten 5 år, så hadde vi noen å få fokuset over på.

Unner deg virkelig dette altså :) tenker hvor mye mer jeg setter pris på graviditeten og alt denne gangen, og tenker at det for deres del må være helt uvirkelig :)

Skjønner deg veldig godt! Vi var så heldige å allerede ha 1 barn, så selv om prøvingen tok nesten 5 år, så hadde vi noen å få fokuset over på.

Unner deg virkelig dette altså :) tenker hvor mye mer jeg setter pris på graviditeten og alt denne gangen, og tenker at det for deres del må være helt uvirkelig :)

Det er jo en drøm som virket helt uoppnåelig som nå går i oppfyllelse, så det er ganske magisk ja. Nyter det til fulle:-) Er så herlig å kjenne liv, og er så spent på å bli kjent med lille. Utdannelse og karriere er langt bak i bevisstheten, føler meg ferdig med det på en stund... Men regner med det kommer tilbake etterhvert:-) Nå er det liksom familielivet som venter! Gleder meg til det:-)

Har slått inn for fullt her også :P plutselig måtte "julevasken" taes i skuffer og skap på kjøkkenet i dag :P og skap og hyller på badet er rundvasket og ryddet slik at lille har fått sin egen hylle til stellesaker. I helga kommer babynest og vugga i hus også :) Og kjøpte bilstol og base i dag. 2. dagen sykemeldt og allerede fått gjort mer enn på flere mnd :P haha

Jeg føler jeg har redebygget i 6 år nå

Jeg begynte også prøvingen for veldig mange år siden, og sitter faktisk her og tørker en hormontåre for oss alle tre.

Men redebygging? Den er visst delegert til vaktmesteren og hans tropp av håndverkere. Holder de tidsskjemaet, er de ferdige med fasaden akkurat når jeg starter permisjonen og begynner å legge frem babyklær og stellematte.

Back
Topp