Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg henger etter Har bilstol og fått en del klær, men der stopper listen min. Veksler mellom å føle at jeg har god og dårlig tid. Regner med at panikken tar meg snart
Jeg har set meste fra før og har absolutt ikke begynt å ordne eller ta frem noe som helst. Noe ligger hos svigermor og noe hos mamma. Føler ikke jeg har dårlig tid heller, men nå er jeg sånn at jeg alltid gjør ting i siste lita
Åh, kunne så ønske jeg kunne begynne med barnerommet, men vi bygger rekkehus som også skal være klart i mai/juni så begynner å bli ganske stressa pga det. Vet liksom ikke om vi rekker å flytte før den lille kommer, eller om vi må gjøre alt klart her i leiligheten først. Får nøyaktig innflyttningsdato i løpet av februar, så tror kanskje jeg roer meg litt da
Jeg også fikk plutselig for meg for noen uker siden at nå begynner det å nærme seg Har egentlig det meste fra før, men hadde en liste over ting jeg ønsket meg denne gangen. Har kjøpt inn de fleste tingene og fått en del på salg; babycall med video, tripp trapp stol med newborn set, lekematte, lammeskinn, flasker, smokker, div av klær, kosekluter, tepper og har bestilt babynest. Mangler en ny badebalje, overmadrass og tenker på å kjøpe bæretube. Vi har pusset opp et rom til oss og til babyen som nå er stort sett ferdig innredet med møblene fra storesøster. Så nå tror jeg egentlig vi er veldig klar
Panikken tok meg lørdag. Vekte mannen min natt til i går for å fortelle at det faktisk bare er 3 mnd igjen torsdag neste uke. Ble jo helt stressa Er i fin form men det er jo ikke sikkert det vedvarer så da måtte jeg fortelle han at nå er det på tide å gjøre noe. Bestilte masse på nett i går, og i morgen bærer det til IKEA og babyshop for mer shopping. Tror ikke jeg klarer å roe meg ned før rommet er så godt som ferdig altså.