Redebygging?

Lekebøyler?
Det har jeg ikke tenkt på. Skal de ha leker også? ;) Tror min får vente til han kan leke med lego. ;) Har masse kongler i skogen her som kan hentes inn...

Kongler er sikkert det mest miljøvennlige også, nå i disse miljøvennlige dager ;)

For å svare for meg selv, vi skal snart flytte, så her er ingenting klart. Har kjøpt inn alt som trengs tror jeg :p men å pakke ut seng, vogn og andre store ting av esker er ikke aktuelt enda..

Jeg trodde faktisk å huske at mannen min gikk litt berserk med leker når vi vra på ikea helt i starten av svangerskapet. Men når jeg skjekket i sta så var det visst ikke det:p men rangler har vi endel av:p hehe. Ellers har vi jo hund så her får vel hun bli leka foreløbig:p

Så morro å lese att så mange er klare til den lille kommer :) her har jeg fått vasket nesten alle klærne, vasket dyner, trekk til sete, vogn osv, tenkte jeg skulle re opp seng og vognbag når jeg skal vaske og skifte på senga på rommet vårt til jul :)

Har ingenting klart, tenker å bruke romjula på å motivere mannen til å skru sammen seng, stellebord og kommode. Har begynt å se gjennom det jeg har av klær og dyner fra sist, og tenker at det er en del som må handles nytt siden det er ei jente denne gangen. Bra timing på termin siden det er januar-salg i forkant :-)

I'm all done! Vært i 3 uker. Har termin 10. Januar. Ferdig med alt til jul til og med;-) har til og med laget scrapbook Om graviditeten. Den er på vent de siste ukene siden jeg skal ha bilder av lillegutt på siste side;-) venninna mi fikk 5 uker før tiden så jeg har vært forberedt på at det kunne skje.
Nå er det bare og nyte julehøytiden med familie og venner<3

Jeg har bynt, selv om jeg ikke har termin før 1.feb :p Tar litt no og da, men mangler jo å kjøpe inn en del små saker enda, som jeg ikke kommer til å ta før etter jula :) Har satt opp seng og stellebord, men jeg er jo alene, så så ikke for meg å holde på med det så mye senere.. blir allerede fort sliten, tungt å stå og løfte og mage som kommer litt i veien :p

Har termin 29., men redebyggingen er godt i gang :-p
Sistgang kom babyen veldig plutselig endel tidligere enn planlagt, og da var det enormt deilig med alt som var gjort :)

Back
Topp