Redd og nervøs.. blødninger og murringer

Hvordan går det med deg?:Heartred
Jeg har snakket med legen min å han ville jeg skulle komme inn til han idag. Tenker der er viktig å følge opp dette før vår egen del også. Jeg har ikke blødd mer enn det jeg gjorde igår. Håper virkelig ikke det kommer mer blod heller.
Sender deg mange gode tanker :Heartred

Så bra at legen tar deg på alvor! Vil gjerne høre mer om hvilken oppfølging dere får :) Er du i jobb, eller er du sykemeldt nå?
 
Så bra at legen tar deg på alvor! Vil gjerne høre mer om hvilken oppfølging dere får :) Er du i jobb, eller er du sykemeldt nå?

Spennende med ul da! Krysser fingrene for deg :Heartred
Jeg trodde ikke legen skulle ta meg inn idag. Så er veldig glad for det. Ønsker han skal sende henvisning til ul slik at jeg kan få time om ei uke eller to bare for å være helt sikker.
Jeg er i jobb. Men har en del "fri"dager denne uka pga jeg egentlig skulle hatt eksamen. Samme med neste uke å uka etter der. Bare håper jeg klarer å gjennomføre de to siste eksamene. Så må jeg nok si til sjefen at jeg er gravid så får det bli sykemelding om jeg trenger det :)
Spent på å høre fra deg etterpå da, jeg har time kl 10.40. Jeg tror og håper dette vil gå bra med oss begge:Heartred:Heartred
 
Krysser fingrene for dere begge. [emoji173]️
 
Da har jeg vært hos legen. Han var ikke bekymra for SA. Men sa at hvis blødningen tar seg opp med smerter så skal jeg ringe Ahus. (Håper for alt i verden at jeg slipper Det!!) Og fått henvisning til ul ettersom vi reiser på ferie om to uker å jeg kjenner at jeg er nødt å vite at alt er bra når vi reiser. For en berg å dalbane..kommet noen dråper blod etter jeg var hos legen nå.
 
Da har jeg vært hos legen. Han var ikke bekymra for SA. Men sa at hvis blødningen tar seg opp med smerter så skal jeg ringe Ahus. (Håper for alt i verden at jeg slipper Det!!) Og fått henvisning til ul ettersom vi reiser på ferie om to uker å jeg kjenner at jeg er nødt å vite at alt er bra når vi reiser. For en berg å dalbane..kommet noen dråper blod etter jeg var hos legen nå.

Så bra at du får oppfølging! Ja, dette er en berg- og dalbane! Ultralyden min viste en liten huleboer som lå trygt inni der den skal, riktig størrelse og fikk høre hjertelyd :Heartred Herlig!! Jordmor kunne ikke forklare blodet eller murringene, men sa at det kunne skje. Har mest lyst å bare ligge på sofaen frem til uke 12 nå så jeg er sikker på at det ikke skjer noe mer :facepalm::confused: blir jo tullete av dette her.
Får ringe legen og be om akutt-time i morgen, og be om en gradert sykemelding nå en stund- brekker meg pga. kvalme og er så svimmel, kjenner jeg må roe ned tempoet litt..
 
Så bra at du får oppfølging! Ja, dette er en berg- og dalbane! Ultralyden min viste en liten huleboer som lå trygt inni der den skal, riktig størrelse og fikk høre hjertelyd :Heartred Herlig!! Jordmor kunne ikke forklare blodet eller murringene, men sa at det kunne skje. Har mest lyst å bare ligge på sofaen frem til uke 12 nå så jeg er sikker på at det ikke skjer noe mer :facepalm::confused: blir jo tullete av dette her.
Får ringe legen og be om akutt-time i morgen, og be om en gradert sykemelding nå en stund- brekker meg pga. kvalme og er så svimmel, kjenner jeg må roe ned tempoet litt..

Så fantastisk :Heartred
Vil også helst bare ligge helt i ro nå i håp om at dette skal gå bra! Jeg klare jo ikke slå meg helt til ro heller siden det kom mer blod nå. Virker som det er når jeg er oppe å går t det kommer. Nå venter jeg til telefonen til gynekologen jeg fikk henvisning til åpner slik at jeg får snakket med dem.
Blir helt satt ut her. Klarer ikke helt tro at dette kommer til å gå bra heller :(
 
Nå ble jeg liksom enda reddere for å miste, nå når jeg fikk se den! :Heartred Herregud, sitter her å bare gråter nå.. tror det plutselig ble mye mer reelt! :nailbiting::sad010Blanding av gledestårer og frykt.. emosjonell berg og dalbane jah!! :help
 
Nå ble jeg liksom enda reddere for å miste, nå når jeg fikk se den! :Heartred Herregud, sitter her å bare gråter nå.. tror det plutselig ble mye mer reelt! :nailbiting::sad010Blanding av gledestårer og frykt.. emosjonell berg og dalbane jah!! :help

Klarer ikke helt tro at dette går bra her :sad010 føles som det blir bare sterkere murringer i magen og ryggen :sad010 kommer fortsatt blod. Ikke mye, men det er blod der.
 
Klarer ikke helt tro at dette går bra her :sad010 føles som det blir bare sterkere murringer i magen og ryggen :sad010 kommer fortsatt blod. Ikke mye, men det er blod der.
Off.. Prøv å tenke positivt! [emoji171] Snakket med min mor nettopp som har født fem friske barn. Hun hadde hatt småblødninger med to av mine søsken, og var redd, men det gikk helt fint! [emoji5]️ [emoji176] Jeg får frysninger når jeg ser blodet på papiret, eller prøver jeg å fokusere på at det går fint! Hvordan er smerten? Murringer eller tak?
 
Off.. Prøv å tenke positivt! [emoji171] Snakket med min mor nettopp som har født fem friske barn. Hun hadde hatt småblødninger med to av mine søsken, og var redd, men det gikk helt fint! [emoji5]️ [emoji176] Jeg får frysninger når jeg ser blodet på papiret, eller prøver jeg å fokusere på at det går fint! Hvordan er smerten? Murringer eller tak?

Er godt å høre slike historier hvor det går bra :Heartred
Jeg vil å bare grine å ønsker så inderlig at denne blødninga skal stoppe nå. Ikke får jeg time der legen henviste meg heller fordi legen er syk. Så har sendt mail til den private gynekologen å spurt om hjelp. Skal også ut å fly om et par uker! :(
Det er konstante murringer i både mage å rygg nå. Nesten som jeg føler de er værre enn tidligere. Ubehagelig mår jeg er oppe og går/står. Så ja, jeg vet ikke altså :sad010
 
Er godt å høre slike historier hvor det går bra :Heartred
Jeg vil å bare grine å ønsker så inderlig at denne blødninga skal stoppe nå. Ikke får jeg time der legen henviste meg heller fordi legen er syk. Så har sendt mail til den private gynekologen å spurt om hjelp. Skal også ut å fly om et par uker! :(
Det er konstante murringer i både mage å rygg nå. Nesten som jeg føler de er værre enn tidligere. Ubehagelig mår jeg er oppe og går/står. Så ja, jeg vet ikke altså :sad010

Skjønner at du er fortvilet! Håper det er uskyldig og at du får hjelp hos gynekologen! :Heartred
 
Så deilig å høre at det går fint med dere alle [emoji171][emoji171][emoji171]
[emoji173]️ Ja, glad og lettet nå! Og har en slags følelse av tilknytning til huleboeren nå når jeg har hørt hjertet [emoji172] en rolig, god, spent, varm følelse [emoji4]
 
Så bra at du får oppfølging! Ja, dette er en berg- og dalbane! Ultralyden min viste en liten huleboer som lå trygt inni der den skal, riktig størrelse og fikk høre hjertelyd :Heartred Herlig!! Jordmor kunne ikke forklare blodet eller murringene, men sa at det kunne skje. Har mest lyst å bare ligge på sofaen frem til uke 12 nå så jeg er sikker på at det ikke skjer noe mer :facepalm::confused: blir jo tullete av dette her.
Får ringe legen og be om akutt-time i morgen, og be om en gradert sykemelding nå en stund- brekker meg pga. kvalme og er så svimmel, kjenner jeg må roe ned tempoet litt..
Dette var jo veldig gode nyheter! Men når du fortsatt er satt ut og bekymra rundt dette, og i tillegg er i dårlig form, er det ikke dumt å be om sykemelding. Dette skal gå bra:) ❤️
 
Er godt å høre slike historier hvor det går bra :Heartred
Jeg vil å bare grine å ønsker så inderlig at denne blødninga skal stoppe nå. Ikke får jeg time der legen henviste meg heller fordi legen er syk. Så har sendt mail til den private gynekologen å spurt om hjelp. Skal også ut å fly om et par uker! :(
Det er konstante murringer i både mage å rygg nå. Nesten som jeg føler de er værre enn tidligere. Ubehagelig mår jeg er oppe og går/står. Så ja, jeg vet ikke altså :sad010
Uff, skjønner godt at dette er vanskelig:( Håper det er uskyldig for deg også! Masse gode tanker❤️
 
Jeg trodde jeg hadde mista, for hadde en blødning 17. mai og brun utflod de to påfølgende dagene. Målte hcg på tirsdag som var 6000 og i dag hadde jeg hcg verdi på 11 000, dvs. jeg er fortsatt preggo! :D
Godt å høre at det går bra! :)
 
Åneeeeeei!! Oppdaget blod når jeg var på toalettet på jobb i dag. Måtte ta et møte rett etterpå (fikk ikke med meg så mye av det for å si det sånn..) kjente svake mensmurringer, gikk på do og det kom mer blod når jeg tørket meg. Fant på en grunn til at jeg var dårlig og gikk fra jobb, høøøøøy puls! Ringte legen på veien og fikk beskjed om at det kunne gå fint, men at det også kunne være SA. Beskjed om å slappe helt av og ringe igjen i morgen hvis jeg hadde behov.

Ca. en time etterpå ligger jeg her på sofaen og kjenner fremdeles murringer, har litt friskt blod når jeg er på toalettet, ellers bare noen dråper i truseinnlegget..

Huff.. Er i uke 8+4 og hadde roet meg ned ganske betraktelig.. Dette var kjiiiiipt! Dritnervøs nå! :(

Håper det går fint, varm god klem til deg[emoji171][emoji259][emoji254]
 
Back
Topp