Redd og nervøs.. blødninger og murringer

Bestilte ultralyd, så et sterkt hjerte og en spire som har vokst perfekt siden sist ul for ei uke siden[emoji813]red men syns fortsatt dette er fryktelig skremmende!! Lykke til til deg også, jeg heier på oss [emoji813]red[emoji813]red
Wow du fick timme fort [emoji119][emoji106]
 
Ånei :( Så skummelt! Krysser alle fingre for at en uskyldig blødning og at dette går bra! Sender deg en stor klem :Heartblue
 
Uff, dette skjønner jeg at er veldig skummelt. Holder med deg i at det er lurt å ta det rolig noen dager. Ikke tida for å være helt på jobb.

Krysser alt jeg har for at dette er uskyldig! ❤️
 
Bestilte ultralyd, så et sterkt hjerte og en spire som har vokst perfekt siden sist ul for ei uke siden:Heartred men syns fortsatt dette er fryktelig skremmende!! Lykke til til deg også, jeg heier på oss :Heartred:Heartred

Fantastisk! Glad på deres vegne! :) Du fikk jammen time raskt! Heier og krysser alt jeg har for at dette går bra for oss! :Heartred
 
Nei, det tiltar ikke. Det kommer fremdeles dråper når jeg er på do, ellers ikke. Murringene er betydelig mindre, og jeg kjenner på både kvalme og ømme pupper.... såååå gir ikke opp håpet helt enda!
Da høres det jo veldig lovende ut[emoji171] har selv hatt 2 sa og det har aldri gått så lang tid før det har fossblødd [emoji4]
Jeg tipper og håper det er helt uskyldig! Har tenkt masse på deg!
 
Godt det virker som om det blir bedre! [emoji173]️ Utrolig ekkelt å oppleve selv om det kan være uskyldig. Håper du får en bedre dag i morgen! Stor klem
 
Da høres det jo veldig lovende ut[emoji171] har selv hatt 2 sa og det har aldri gått så lang tid før det har fossblødd [emoji4]
Jeg tipper og håper det er helt uskyldig! Har tenkt masse på deg!
Betryggende og takk for omtanke! Det hjelper! :Heartpink
 
Tusen takk for all omtanke! Dere er så støttende og gode! :Heartred:Heartpink:Heartblue Håper jeg får time til UL i morgen og får noe mer svar. Stressende å ikke vite om det er skjedd noe eller ikke.....
 
Takk for sympati :) Litt langt for meg å reise til Oslo for å ta UL, bor i Rogaland ;)

Ta kontakt med Meretes Ultra, hun er kjempe behagelig og flott jordmor [emoji5]

Jeg krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning og at lille spire har det bra [emoji173]️
 
Åneeeeeei!! Oppdaget blod når jeg var på toalettet på jobb i dag. Måtte ta et møte rett etterpå (fikk ikke med meg så mye av det for å si det sånn..) kjente svake mensmurringer, gikk på do og det kom mer blod når jeg tørket meg. Fant på en grunn til at jeg var dårlig og gikk fra jobb, høøøøøy puls! Ringte legen på veien og fikk beskjed om at det kunne gå fint, men at det også kunne være SA. Beskjed om å slappe helt av og ringe igjen i morgen hvis jeg hadde behov.

Ca. en time etterpå ligger jeg her på sofaen og kjenner fremdeles murringer, har litt friskt blod når jeg er på toalettet, ellers bare noen dråper i truseinnlegget..

Huff.. Er i uke 8+4 og hadde roet meg ned ganske betraktelig.. Dette var kjiiiiipt! Dritnervøs nå! :(
Skjønner godt at du er nervøs,men håper virkelig at minien din har det helt fint<3 Er mange som opplever akkurat samme symptomene og hvor det viser seg at alt er bra-håper det er slik for deg å:) stor klem!
 
Fantastisk! Glad på deres vegne! :) Du fikk jammen time raskt! Heier og krysser alt jeg har for at dette går bra for oss! :Heartred

Hvordan går det med deg?:Heartred
Jeg har snakket med legen min å han ville jeg skulle komme inn til han idag. Tenker der er viktig å følge opp dette før vår egen del også. Jeg har ikke blødd mer enn det jeg gjorde igår. Håper virkelig ikke det kommer mer blod heller.
Sender deg mange gode tanker :Heartred
 
Hvordan går det med deg?:Heartred
Jeg har snakket med legen min å han ville jeg skulle komme inn til han idag. Tenker der er viktig å følge opp dette før vår egen del også. Jeg har ikke blødd mer enn det jeg gjorde igår. Håper virkelig ikke det kommer mer blod heller.
Sender deg mange gode tanker :Heartred

Jeg har sovet godt i natt :) Litt friskt blod fremdeles, men kun når jeg er på do, så det er ikke snakk om mer enn dråper. Ingen murringer i dag, men kjenner en litt tung følelse i nedre del av magen.. :confused013Ellers er jeg kvalm og har ømme pupper så det holder, så har jo håpet enda!! Har fått time til UL kl 10.00, veldig spent! Grugleder meg!! :gen113
 
Back
Topp