Redd og nervøs.. blødninger og murringer

Åneeeeeei!! Oppdaget blod når jeg var på toalettet på jobb i dag. Måtte ta et møte rett etterpå (fikk ikke med meg så mye av det for å si det sånn..) kjente svake mensmurringer, gikk på do og det kom mer blod når jeg tørket meg. Fant på en grunn til at jeg var dårlig og gikk fra jobb, høøøøøy puls! Ringte legen på veien og fikk beskjed om at det kunne gå fint, men at det også kunne være SA. Beskjed om å slappe helt av og ringe igjen i morgen hvis jeg hadde behov.

Ca. en time etterpå ligger jeg her på sofaen og kjenner fremdeles murringer, har litt friskt blod når jeg er på toalettet, ellers bare noen dråper i truseinnlegget..

Huff.. Er i uke 8+4 og hadde roet meg ned ganske betraktelig.. Dette var kjiiiiipt! Dritnervøs nå! :(

Alle gode positive tanker til deg! [emoji173]️
 
Hvordan går der?
Det går fint! Jeg har oppdatert lengre oppe i tråden. Var på UL og fikk se at alt var bra. Har fremdeles småblødninger og litt murringer, men har i tillegg sterke symptomer som kvalme og ømme pupper, så er ganske rolig. Legen bad meg senke tempoet litt og jeg er delvis sykemeldt i noen uker. (også pga. kvalmen). Krysser fingrene for at dette går bra!! :)
 
Back
Topp