Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du bekymret burde du kanskje ta kontakt med legevakt og få en timeavtale hos lege. Håper magesmertene forsvinner fortere enn svint!har hatt så sykt vondt i magen den siste uka.. i i dag har korsryggen streika også! kan jo være pga forstoppelse/hard mage, men er redd det er noe galt.
Legevakta er alltid åpent og så lenge faslegekontoret er stengt er det der du skal henvende deg.Ja nå er vell fastlegekontoret stengt for påska
Sent from my iPad using BV Forum
det mener jeg å!! vi har dessverre ikke noe kk her.. her er det kun legevakt som kan være behjelpelig men så lenge det ikke er noe livstruende eller alvorlig så driter de det fullt virker det som!! har måttet kjempe i alle svangerskapa mine å jeg begynner å bli dritt lei rett og slett!!Hadde ringt til kk eg, hadde smerter i magen med nr 2, fikk komme ned og ho sjekka meg skikkelig! Fant ingenting gale da heldigvis, var lenger på vei enn no. Men føler ofte at dei på legevakta ikkje tek ein alvorleg! Dumt å gå unødvendig på antibiotika om ikkje du har infeksjon!
Ipaden min <3
ja gjorde det først men de sa de ikke kunne hjelpe meg siden jeg var kommet såppass kort på vei..Har du prøvd å ta direkte kontakt med føden?
Var det forstoppelse denne gangen også?Det er gyn avdeling på sykehuset som har ansvar for gravide før uke 16.
Når jeg har hatt voldsomme smerter så har det vært forstoppelse. Jeg har brukt microlax fra apoteket og tømt tarmene. Det hjelpete veldig godt.
ja.Var det forstoppelse denne gangen også?
-Taster fra appen-
Godt å høre!
det var ikke jeg som gikk til legevakten.. men er enig med degGodt å høre!Syns fortsatt legevakta oppførte seg respektløst. Det er alt for lett å skrive ut antibiotika.
-Taster fra appen-