redd noe er galt!

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
har hatt så sykt vondt i magen den siste uka.. i i dag har korsryggen streika også! kan jo være pga forstoppelse/hard mage, men er redd det er noe galt.

har hatt så sykt vondt i magen den siste uka.. i i dag har korsryggen streika også! kan jo være pga forstoppelse/hard mage, men er redd det er noe galt.
Er du bekymret burde du kanskje ta kontakt med legevakt og få en timeavtale hos lege. Håper magesmertene forsvinner fortere enn svint!

Ja nå er vell fastlegekontoret stengt for påska

Sent from my iPad using BV Forum

Ja nå er vell fastlegekontoret stengt for påska

Sent from my iPad using BV Forum
Legevakta er alltid åpent og så lenge faslegekontoret er stengt er det der du skal henvende deg.

Uff, får håpe da "berre e forstoppelse"

Uff får håpe det ikke er noe alvorlig, ring legevakten! Bedre å dra en gang for mye evt :-)

var på legevakta tidligere i dag å ble ikke tatt serriøst for fem øre!! fikk beskjed om at jeg hadde uvi når jeg såg selv at det ikke var utslag på testen???!! så fikk med meg antibiotika som jeg skal ta i 1 uke å ikke kjente han på magen, ikke lytta han etter hjertelyd eller noe som helst!! ringte legevakta på nytt nå i kveld å han jeg snakket med sa at jeg skulle ta tabelettene jeg hadde fått å hvis jeg fremdeles hadde vondt i morra så skulle jeg ringe tilbake på formiddagen å få komme til gynikolog!

:S utrolig dårlig av dem... Er så mange som ikke tar hensyn og bekymringene til gravide har jeg inntrykk av :( man må nesten bare ordne privat ultralyd selv for å få vite om alt er i orden

Hadde ringt til kk eg, hadde smerter i magen med nr 2, fikk komme ned og ho sjekka meg skikkelig! Fant ingenting gale da heldigvis, var lenger på vei enn no. Men føler ofte at dei på legevakta ikkje tek ein alvorleg! Dumt å gå unødvendig på antibiotika om ikkje du har infeksjon!

Ipaden min <3

Hadde ringt til kk eg, hadde smerter i magen med nr 2, fikk komme ned og ho sjekka meg skikkelig! Fant ingenting gale da heldigvis, var lenger på vei enn no. Men føler ofte at dei på legevakta ikkje tek ein alvorleg! Dumt å gå unødvendig på antibiotika om ikkje du har infeksjon!

Ipaden min <3
det mener jeg å!! vi har dessverre ikke noe kk her.. her er det kun legevakt som kan være behjelpelig men så lenge det ikke er noe livstruende eller alvorlig så driter de det fullt virker det som!! har måttet kjempe i alle svangerskapa mine å jeg begynner å bli dritt lei rett og slett!!

Herregud...!!! Det skal ikke være mulig! Gravide kvinner skal da bli tatt alvorlig? Jéeeez!!! Blir så provosert!

-Taster fra appen-

Jeg ville ha tatt meg en tur til legevakta hvis føden ikke var behjelpelig. For sikkerhetsskyld.

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Det er gyn avdeling på sykehuset som har ansvar for gravide før uke 16.

Når jeg har hatt voldsomme smerter så har det vært forstoppelse. Jeg har brukt microlax fra apoteket og tømt tarmene. Det hjelpete veldig godt.

Det er gyn avdeling på sykehuset som har ansvar for gravide før uke 16.

Når jeg har hatt voldsomme smerter så har det vært forstoppelse. Jeg har brukt microlax fra apoteket og tømt tarmene. Det hjelpete veldig godt.
Var det forstoppelse denne gangen også?

-Taster fra appen-

Back
Topp