Redd kjæresten...

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Flere som er direkte redd kjæresten når han blir sint?

Har blitt mishandlet fysisk, psykisk og seksuelt av en eks og får ofte tilbakeblikk når kjæresten er sint og roper og skriker til meg...

Tips?

Tror du han kunne gjort deg noe da?
Jeg har en x som var voldelig, men er ikke redd for mannen min.

Min kjæreste roper sjelden og aldri slik at jeg blir redd. Bruker han å gjøre det ofte? Skjønner jo at du blir redd med de erfaringene. Har du snqkket med han om hvordan du opplever det?

Nei, aldri vært. Så fælt at du har opplevd det, skjønner du har det like under huden, har du snakket med han om det?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nei, er ikke det:) og det er jo ikke bra du er det. Har vårt sammen med en voldelig mann før, men mange år siden nå, heldigvis:)

Hadde en sånn x jeg også.. Min nåværende mann har bare vært ordentlig sint en gang og det var da fotballaget hans røk ut av cupen.. Han ødela en kurv og jeg kastet ham på dør.. Da var jeg livredd.. Han har fått klar beskjed om at jeg ville blitt livredd om han hevet stemmen eller liknende, så det gjør han ikke..

Nei er ikke redd! Vet at han aldri kunne gjort meg noe! Er at han skriker til deg du reagerer på?

En gang har min siste eks fått meg redd, det var kort tid etter at han hentet meg ut fra det helvetet jeg levde i. Men, snakket med ham når han roet seg og siden har det ikke skjedd at han har vist sånt sinne igjen.

Har ikke gjort meg noe, men er livredd... Har prøvd å forklare han, men han skjønner ikke... Nervene raser totalt sammen når han står i ansiktet på meg og kjefter... Han har knust et stuevindu en gang eneste da han var sint, men da var han full...
Tror ikke han kommer til å gjøre meg direkte noe, men er likevel utrolig nervøs...

Skulle ønske det var noe å gjøre :(

Har fortalt han om det ja, men han skjønner det ikke helt... Skjønner det ikke er så enkelt å forstå for han :(

Har ikke gjort meg noe, men er livredd... Har prøvd å forklare han, men han skjønner ikke... Nervene raser totalt sammen når han står i ansiktet på meg og kjefter... Han har knust et stuevindu en gang eneste da han var sint, men da var han full...
Tror ikke han kommer til å gjøre meg direkte noe, men er likevel utrolig nervøs...

Skulle ønske det var noe å gjøre :(

Eg veit at hadde kjæresten gjort det når han va sint, hadde eg kasta han ut, men mest for at han skulle forstå at han ikkje kunne gjere sånt.. For det er ikkje greit..
Kasta kjæresten ut etter og ha budd i lag i 3 månda etter en krangel, og etter eg gjore det har han aldri gjort noke sånt igjen, så her hjalp det vertfall..

Eg veit at hadde kjæresten gjort det når han va sint, hadde eg kasta han ut, men mest for at han skulle forstå at han ikkje kunne gjere sånt.. For det er ikkje greit..
Kasta kjæresten ut etter og ha budd i lag i 3 månda etter en krangel, og etter eg gjore det har han aldri gjort noke sånt igjen, så her hjalp det vertfall..

Har nettopp kjøpt hus sammen og barnet vårt kommer snart... Hadde håpet at ting kunne fungere... Han sier han elsker meg over alt, men han prioriterer aldri tid til oss to... Når vi endelig har en kveld sammen, sitter han på nettet å ser på bildeler til bilen sin... Når jeg sier at jeg heller ønsker at han kan gjøre noe sammen med meg, da blir han sint...

Ligger på sofaen i natt. Jeg er så heldig og har verdens beste hund sammen med meg. Han gjør virkelig livet lysere<3 Mitt lille gull<3

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1365286778.838174.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1365286778.838174.jpg
    146,8 KB · Visninger: 223
Hvis han blir sint på deg, når du spør om dere kan finne på noe dere 2, så vil jeg si at det virker som han ikke respekterer deg. Utrolig trist! Å ikke noe jeg hadde funnet meg i. I tillegg til at han går helt oppi ansiktet ditt og kjefter.. Dette er ikke bra, han burde få hjelp til å takle temperamentet sitt. Å at han gjør det når du i tillegg er høygravid!! Kjenner jeg blir litt redd for deg altså :(

Han gjør meg ikke noe, og skriker/roper ikke med unger i hus, så mulig det går over når lille kommer til verden. Han gleder seg til prinsen kommer... Men savner sårt en kjæreste:(

Har og hatt en ex som mishandla meg psykisk og fortalte men nye kjæreste dette så han prøver og være rolig selv om han er sint men jeg ser jo på hele han at han vil eksplodere.

Får håpe han endrer seg da når den lille kommer men skjønner deg godt at du er livredd med din bakgrunn..sender deg en klem..

Han gjør meg ikke noe, og skriker/roper ikke med unger i hus, så mulig det går over når lille kommer til verden. Han gleder seg til prinsen kommer... Men savner sårt en kjæreste:( Har alltid vært veldig "underdominant", og respekterer at han bestemmer... Uff savner sex og kjærestekos:(

Nei men jeg har ikke slike opplevelser og skjønner godt du kan reagere når du har opplevd slik.

Jeg ville fortalt han at du blir redd når han blir sint fordi du har opplevd det du har opplevd. Og han må da klare å kontrollere seg selv om han blir sint.

Back
Topp