Redd jeg har en SA

Ingenting idag:-) sovet til nå for skal på jobb i ettermiddag.. Så tar dagen og ser det an, ringer legen imorgen om det kommer mer idag..

Så bra det ikke har kommet mer da. Håper det holder seg slik :)

Reiser egentlig til Gdansk på Torsdag!! Vet at om jeg går til legen så vil han sykemelde meg igjen og be meg holde meg hjemme.. Men hva tenker dere?? Mannen tror kanskje det var fordi vi hadd en sex igjen på lørdagen.. Men det var ikke slike blødninger forrige gang vi hadde sex.. Men har gitt seg nå, nå er det bare lysebrun utflod som kommer.. Så håper det er over nå..

Kan være slimhinnene som er skjøre, så kan godt være sexen selv om det ikke er likt som sist.
Om du føler at formen er grei ville jeg kost meg på tur :)
Bra blødningene er bedre

Godt å høre at blødningen er bedre! :) krysser fingra for deg og at det holder seg borte for godt nå!

Om du føler deg bra, så tror jeg bare du kan dra og kose deg masse på tur altså :)

Reiser egentlig til Gdansk på Torsdag!! Vet at om jeg går til legen så vil han sykemelde meg igjen og be meg holde meg hjemme.. Men hva tenker dere?? Mannen tror kanskje det var fordi vi hadd en sex igjen på lørdagen.. Men det var ikke slike blødninger forrige gang vi hadde sex.. Men har gitt seg nå, nå er det bare lysebrun utflod som kommer.. Så håper det er over nå..

Hvis det hadde vært meg så ville jeg ha hørt på legen og tatt det med ro. men nå er sikkert jeg en slik hysterisk gravid da, som virkelig ikke vil miste. så når legen sa jeg skulle ta det med ro, så gjorde jeg det :)

Hvis det hadde vært meg så ville jeg ha hørt på legen og tatt det med ro. men nå er sikkert jeg en slik hysterisk gravid da, som virkelig ikke vil miste. så når legen sa jeg skulle ta det med ro, så gjorde jeg det :)

Man kan jo ta det med ro på tur og da ;)

Ok Dette er ikke for å skremme deg jeg sier dette, men jeg hadde slim med blod og blod i flere dager (en helg). Så på mandagen stoppet det opp, men jeg dro til privat UL for jeg var redd det var noe galt og det var det dessverre :( En MA :(
Hvis du ringer legen/legevakten anbefaler de å oppsøke lege for å sjekke at alt er bra!
Men hører og mange som blør litt gjennom svangerskapet og det ikke er noe galt med den lille spiren i magen :)
Håper alt står bra til med deg og den lille :)

Hvordan går det med deg Trillian87?☺

Hvordan går det med deg nå?

Det går veldig fint nå:) litt brun utflod på papiret enda.. Men det plager meg ikke.. Reiser til Gdansk inatt pg skal kose meg glugg ihjel uansett:) skal bestille meg tidlig UL til begynnelsen av januar:)

Får satse på at alt er som det skal☺ kos deg masse på tur☺☺

Det går veldig fint nå:) litt brun utflod på papiret enda.. Men det plager meg ikke.. Reiser til Gdansk inatt pg skal kose meg glugg ihjel uansett:) skal bestille meg tidlig UL til begynnelsen av januar:)
Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en fin tur og alt er bra :)

Hvordan går det Trillian87?☺

Hei jenter:):) hadde en veldig fin tur hvor formen var på topp helt til søndag;-) da ble jeg dårlig..

Ikke hatt noen blødningene siden den helgen..

Så håper alt er bra:)): føler meg nesten for bra til å være gravid;-)

Hei jenter:):) hadde en veldig fin tur hvor formen var på topp helt til søndag;-) da ble jeg dårlig..

Ikke hatt noen blødningene siden den helgen..

Så håper alt er bra:)): føler meg nesten for bra til å være gravid;-)
Så godt å høre! Er flere her inne som har få symptomer og som er i fin form så det trenger ikke bety at noe er galt:) Har du planer om å ta tidlig UL? Eller har du vært kanskje? Går i surr med alle UL her inne nå:)

Så godt å høre! Er flere her inne som har få symptomer og som er i fin form så det trenger ikke bety at noe er galt:) Har du planer om å ta tidlig UL? Eller har du vært kanskje? Går i surr med alle UL her inne nå:)

8 januar:-) da er jeg ca 12 uker:-) grugleder meg!:-)

Back
Topp