Redd jeg har en SA

Trillian87

Forelsket i forumet
Jeg har hatt blod på papiret hver gang etter dobesøk idag, samt småkramper i magen. Nå når jeg var på do var det mørkebrunt/rødt tykt slim på papiret, mye.. har jeg en SA?

Jeg vet ikke hvordan en Sa er.. Kommer det massw ferskt blod? Enorme smerter? Nå er jeg litt freaked..

Kan dessverre ikke hjelpe deg med verken det ene eller det andre, men sender deg iallefall masse håp og gode tanker!! Krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg for.. Tenker du å ta kontakt med lege i morgen eller?

jeg vet faktisk ikke hva sa er.. er hvordan det fungerer? men har hørt det er frisk blod og en del smerter :( så kommer det bare mere blod etter hvert?

Jeg har hatt to SA-er.
Begge gangene startet det med rosa spotting, før det gikk over til mye friskt blod med mørke klumper. Sinsyke smerter hadde jeg også, lå våken hele natta med det jeg tenker kan sammenlignes med begynnende rier (fikk vondt i ryggen og det bevegde seg frem mot magen på det vondeate før det gikk bort) og kraftige menssmerter.

Hvor langt på vei er du? Kan du ikke dra på legevakt å få tatt ul eller blodprøver?
Sender deg iallefall en god klem <3

Jeg har hatt to SA-er.
Begge gangene startet det med rosa spotting, før det gikk over til mye friskt blod med mørke klumper. Sinsyke smerter hadde jeg også, lå våken hele natta med det jeg tenker kan sammenlignes med begynnende rier (fikk vondt i ryggen og det bevegde seg frem mot magen på det vondeate før det gikk bort) og kraftige menssmerter.

Hvor langt på vei er du? Kan du ikke dra på legevakt å få tatt ul eller blodprøver?
Sender deg iallefall en god klem <3

7 uker.. Tenker jeg ringer legen imorgen..

Jeg har heller ikke erfaring med SA, men jeg har med blødning. Forrige svangerskap fikk jeg plutselig stor blødning meg slimklumper. Men alt var fint :) På ul kunne de se rester av blod, men ikke grunnen til blødningen
Krysser fingrene for at blødningen din også er uskyldig!

Jeg hadde en SA for mange år siden, det var sterke smerter, mørkt rødt og brunlig slim... Så en liten klump... Beklager detaljer. Jeg var faktisk ikke helt sikker på at det var sa før etter jeg hadde vært gjennom en fødsel, fordi smertene er som rier.
Håper det er uskyldig :) lykke til

Hadde en SA i sommer som begynte med litt blod for så å blø mer iløpet av døgnet. Fikk ingen smerte før dagen etter. Hadde mye klumper iløpet av de første dagene (koagulert blod)

Veldig forskjellig hvordan det kan utarte seg, og det er ikke alle som får smerter heller.

Ville ringt legen i morgen tidlig og bedt om en sjekk.
Krysser fingrene for at alt er bra med lille

Har hatt to sa'er, og startet med at jeg begynte med litt blod papiret. Ble fort mye mer, og smertene kom ene gangen etter bare noen timer, og den andre gangen kom de ikke før andre dagen jeg blødde. Etterhvert kom det koagulert blod ut, og var ikke til å ta feil av desverre.

Håper det er en uskyldig blødning! Og at du får kommet deg til legen med de samme de åpner i morgen <3

Hvordan går det med deg nå?

Huff, håper det bare er forbigående og at det nå har roet seg for godt! Man blir jo så engstelig:(

Har ikke opplevd SA, men opplevde det du beskriver her for 2 uker siden og dro på privat UL, og der gikk alt bra :) så lenge det demper seg og ikke blir værre og værre tror jeg du kan puste ut :)

Jeg fikk skikkelige smerter i lagen og friskt blod i uke 7. Var helst sikker på at det var en SA..så jeg la meg ned og grein og grein. Men ut på kvelden stoppen blødningen og dagen etter var det litt brunt utflod. Nå er jeg i ukr 11 og spirene lever fremdeles :)

Ingenting idag:-) sovet til nå for skal på jobb i ettermiddag.. Så tar dagen og ser det an, ringer legen imorgen om det kommer mer idag..

Back
Topp