Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja han var egentlig som han pleier.. Han var kanskje litt mer aktiv i natt, men ikke noe voldsomt nei. Han er veldig forskjellig fra dag til dag fra før av så. Redd han skal dø eller noe grunnet det... (Teit tanke jeg vetGår nok veldig finter jo ikke så store mengder. Merket at baby har vært mer aktiv?
Okei! Takk for svar' ja drikker aldri kaffe eller sånt så får sjeldent i meg mye koffein.. Men nå hae jeg lært. Iste+koffein =PDet tror jeg ikke du skal bekymre deg for i det hele tatt! Om det blir litt mye en dag og lite de neste dagene har lite å si, det er et jevnt høyt inntak _over tid_ som kan gi for lav fødselsvekt og andre uheldige utfall![]()
Stakkars.. Senk skuldrene og nyt den siste tiden duTja han var egentlig som han pleier.. Han var kanskje litt mer aktiv i natt, men ikke noe voldsomt nei. Han er veldig forskjellig fra dag til dag fra før av så. Redd han skal dø eller noe grunnet det... (Teit tanke jeg vet)
Det var godt å høre, har aldri tenkt på inntaket av koffein selv da jeg sjelden drikker kaffe. Men iskaffe, cola og iste blir det litt av hver dag...Det er innafor anbefalt med 3 kopper kaffe daglig eller en liter cola ☺trur du fint kan slappe av med god samvittighet