SofieKristinesMamma
Flørter med forumet
Da har jeg vert hos vikar legen og vet dere hva, fikk fader ikke UL i dag heller. Han ringte sykehuset og de mente det ikke var "alvorlig" nok til å bli tatt inn til øyeblikkelig hjelp. Jeg er helt paff. Tok blodprøve nå og skal tilbake på fredag for ny. For å sammenligne HCG nivået. Er sykemeldt ut uka, men dette hjelper ikke på syken min.
Håper jeg ikke sutrer for mye nå, men jeg har det rett og slett helt jævelig[:(] Skulle ønske jeg bodde i oslo!!!!
Uff, nå ble jeg kjempe redd.
Det drypper brunaktig utflog når jeg går på do og når jeg tørker meg er det ganske masse. Ikke veldig brunt, men nok til å skremme liv skiten ut av meg.
Hadde det litt på lørdag også (etter en hyrdesstund) men tenkte det var årsaken.
Begynte sånn sist jeg mistet, men da var det mye mørkere.
Er det flere her som har opplevd dette? at de har hatt farge på utfloden?
Prøver å finne roen og tenke at "det skjer ikke 2 ganger på rad", men klarer ikke legge vekk tanken på å miste en gang til.
Håper jeg ikke sutrer for mye nå, men jeg har det rett og slett helt jævelig[:(] Skulle ønske jeg bodde i oslo!!!!
Uff, nå ble jeg kjempe redd.
Det drypper brunaktig utflog når jeg går på do og når jeg tørker meg er det ganske masse. Ikke veldig brunt, men nok til å skremme liv skiten ut av meg.
Hadde det litt på lørdag også (etter en hyrdesstund) men tenkte det var årsaken.
Begynte sånn sist jeg mistet, men da var det mye mørkere.
Er det flere her som har opplevd dette? at de har hatt farge på utfloden?
Prøver å finne roen og tenke at "det skjer ikke 2 ganger på rad", men klarer ikke legge vekk tanken på å miste en gang til.