Redd for ny MA



PetronellaMor skrev:
Da har jeg akkurat kommet tilbake fra legen, og har gode nyheter :) Det første hun sa da ul-bildet kom opp var 'å, der ser jeg et hjerte som slår, ja' men så litt etterpå sa hun at alt er så lite siden jeg ikke har kommet så langt, så det er vanskelig å se, men hun var ganske sikker på at hun hadde sett hjerteslag, så da ble jeg jo ikke betrygget. Men jeg tror hun så det :) Også sa hun at størrelsen var helt etter planen og at alt så normalt ut. Og at jeg kan puste litt ut og ikke være så bekymret enda ihvertfall, men at dersom jeg fortsetter å blø, blør mer eller får smerter, så skulle jeg komme tilbake. Men da puster jeg litt ut så lenge ihvertfall og er veldig lettet :) Puh! Takk for all støtten, det har vært veldig godt å ha :) Klemmer fra en lettet meg med baby i magen (iiiiiiiik!!)


Sa jo det vennen!!!! :) så gøy!!!!!!!!!!!
 
Tusen takk, jenter! Så snille dere er :) Ja, dere sa jo det sikkert ikke var noe feil, men når først tvilen kommer, så har den en tendens til å bare vokse og vokse, så er glad for at jeg dro og fikk det avklart. Krysser fingrene for alle oss videre :) God klem
 


mamman min skrev:


PetronellaMor skrev:
Tusen takk, jenter! Så snille dere er :) Ja, dere sa jo det sikkert ikke var noe feil, men når først tvilen kommer, så har den en tendens til å bare vokse og vokse, så er glad for at jeg dro og fikk det avklart. Krysser fingrene for alle oss videre :) God klem

Ja, vi hadde jo bestemt oss, hadde vi ikke? Nå synes jeg vi holder oss til planen.



Helt enig! Kunne ikke sagt det bedre. Da er det bestemt! :)
 


PetronellaMor skrev:
Mon_83 - vi er i samme båt her. Blir nok vanskelig for oss å slappe av il etter uke 12, men jeg tenker det kan hjelpe med tidlig ul så vi kan se at utviklingen ihvertfall er iht plan. Jeg har ikke før 31/7, som virker som en evighet til! Har allerede startet nedtelling i kalenderen! Men skal prøve å få til en tidligere time på et vis, går jo rundt og engster med verre her. Selv om jeg vet vi har bestemt oss for at det skal gå bra denne gangen.. :) For det SKAL det! Tenk! :)



bestilte i dag og fikk samme som deg:) synes det er helt greit for da skal jeg være ca 8+1 :)
 
8+1 kan du jo begynne å se litt også, det er jo mer gøy. Også har jeg lest at ser du hjerteslag i uke 8 er sannsynligheten for SA gått ned til 5%, så det er jo kjempebra :)
 
Back
Topp