Lille-bille
Glad i forumet
Jeg er så utrolig nervøs og redd for å teste, er så lei av negative tester..
Vi hadde uttak 8.sept og innsett av 2 friske egg 11.sept(satt ovitrelle 6.sept),, har hatt masse symptomer både på graviditet og som kan minne om tegn på at mens kommer(men regner med lutinus har skylda for det)
Har ikke testedag før 23.sept.
Jeg vil sååå veldig gjerne teste og få en positiv test, men jeg er redd
redd for negativt forsøk for 2 gang, redd for sammenbruddet ved negativ test, redd for å sitte hjemme å gråte i ukesvis...
Hva gjør dere for å muntre dere selv opp?
Tips for å få tiden til å gå, og ikke tenke så mye på det?
Jeg har enda ikke testet men føler det er negativt bare pga redselen jeg har, og gråter som om det allerede har gått dunken igjen, kroppen er så full av hormoner og følelser at jeg av og til ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg
Vi hadde uttak 8.sept og innsett av 2 friske egg 11.sept(satt ovitrelle 6.sept),, har hatt masse symptomer både på graviditet og som kan minne om tegn på at mens kommer(men regner med lutinus har skylda for det)
Har ikke testedag før 23.sept.
Jeg vil sååå veldig gjerne teste og få en positiv test, men jeg er redd
Hva gjør dere for å muntre dere selv opp?
Tips for å få tiden til å gå, og ikke tenke så mye på det?
Jeg har enda ikke testet men føler det er negativt bare pga redselen jeg har, og gråter som om det allerede har gått dunken igjen, kroppen er så full av hormoner og følelser at jeg av og til ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg
Last edited:

Hadde et negativ forsøk privat i Danmark, og er nå på første forsøk privat i Norge.
I dag er jeg 11dpo og fikk den testen i andre bilde. Testdato er 22. september og jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra!
Har en veldig god følelse for deg. Jeg hadde mensmurringer i flere dager og veldig vondt i korsryggen 8-9dpo.
Men hjelper å se fine resultat som dette!