Redd for å ha for lite symptomer?

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Er 8+5 idag og i 1 uke har frykten for at noe galt herjet vilt inne i hode mitt! Det ene sekundet trøster jeg meg med at alt er nok bra, får ikke gjort noe uansett, prøv å roe deg ned og nyte! Og det andre sekundet; det er går aldri bra, har ikke gjort det før, hvorfor skal det gjøre det nå?

Helt håpløst, men hva som kan likevel anses som en normal gravditet, og de fleste kjenner seg igjen :hilarious:

Fikk denne opp på babyverden idag, og tenkte kanskje det var fint at andre så den og;
Screenshot_20190802-083717_Babyverden.jpg
Ble hvert fall litt roligere (i noen min kanskje:hilarious:)
 
  • Liker
Reactions: Lte
I en annen gruppe jeg er i er det helt sjukt mange som venter tvillinger og flere av de har nesten ikke symptomer heller.
 
Jeg har nesten ingen symptomer, kan være litt uggen av og til og noe murring men det er det! Og veldig lite i forhold til mange andre, så du er ikke alene
 
Hadde kun veldig ømme pupper frem til midten av uke 6. Da begynte jeg å føle meg kvalm/uggen, nesten ikke noe mat som fristet osv. Nå er jeg 8+1 og har INGEN symptomer. Kanskje så vidt litt ømme pupper, men ikke i nærheten av hva de har vært.

Var på TUL i uke 6 og så hjerteslag, men nå har bekymringene tatt overhånd igjen siden jeg ikke har noen tegn til graviditet. Tør ikke dra tilbake til gynekolog da han nok syntes jeg bekymrer meg unødvendig, men synes det er så utrolig lenge å vente til ultralyd i uke 18. (Evt. jordmor og doppler i uke 12).

Hjelper veldig å høre om andre som også nesten ikke har symptomer ❤️
 
Jeg er trøtt og sliten, ellers ingen symptomer. Hadde det slik forrige svangerskap også, har en frisk og rask toåring nå ;)
 
I en annen gruppe jeg er i er det helt sjukt mange som venter tvillinger og flere av de har nesten ikke symptomer heller.
Jeg har nesten ingen symptomer, kan være litt uggen av og til og noe murring men det er det! Og veldig lite i forhold til mange andre, så du er ikke alene
Hadde kun veldig ømme pupper frem til midten av uke 6. Da begynte jeg å føle meg kvalm/uggen, nesten ikke noe mat som fristet osv. Nå er jeg 8+1 og har INGEN symptomer. Kanskje så vidt litt ømme pupper, men ikke i nærheten av hva de har vært.

Var på TUL i uke 6 og så hjerteslag, men nå har bekymringene tatt overhånd igjen siden jeg ikke har noen tegn til graviditet. Tør ikke dra tilbake til gynekolog da han nok syntes jeg bekymrer meg unødvendig, men synes det er så utrolig lenge å vente til ultralyd i uke 18. (Evt. jordmor og doppler i uke 12).

Hjelper veldig å høre om andre som også nesten ikke har symptomer ❤️

Trøtt, og litt ømme pupper som kommer og gpr som de vil, og at jeg må opp 2 ganger om natta for å gå på do :hilarious: det er vel det eneste jeg kan si noe på!
Merker jo at kroppen blir fortere sliten, men ikke noe voldsomt å bemerke seg!

Veldig godt å vite at det er normalt, og st så mange føler det på samme måte! Er betryggende å vite at en er fler:D
 
Jaa, trenger flere symptomer så kan betrygge meg!! Kom kom
 
Akkurat likt her! Hadde veldig ømme bryster fram til slutten av uke 6. Var kvalm og NULL matlyst. Nå er jeg 7+4 og har ingen symptomer lenger føler jeg. Litt ømme bryst hvis jeg kjenner godt etter, men det er det! Skal på tul den 13.08 (9+1), og håper så inderlig at alt er i sin skjønneste orden :)
 
Er absolutt betryggende å høre at det er flere i samme situasjon :smug:
 
Jeg har veldig ømme bryster, og litt murringer i magen. Kvalm til tider. Ellers INGEN symptomer og priser meg lykkelig for det :D
 
Kjenner jeg er litt misunnelig på dere med lite symptomer :p men skjønner at det kan være skummelt, hadde nok syntes det selv
 
Kjenner jeg er litt misunnelig på dere med lite symptomer :p men skjønner at det kan være skummelt, hadde nok syntes det selv

Ja, det er ganske skumelt, og slitsomt å heletiden bekymre seg for om drt er liv eller ikke:rolleyes:
Men når jeg har vært uggen de få gangene, så forstår jeg veldig godt at det øå være grusomt å gå sånn dag ut og inn!:confused:
 
Akkurat likt her! Hadde veldig ømme bryster fram til slutten av uke 6. Var kvalm og NULL matlyst. Nå er jeg 7+4 og har ingen symptomer lenger føler jeg. Litt ømme bryst hvis jeg kjenner godt etter, men det er det! Skal på tul den 13.08 (9+1), og håper så inderlig at alt er i sin skjønneste orden :)

Krysser fingrene for gode nyheter!
Må være relativt normalt så lrnge vi er så "mange" :shy:
 
I en annen gruppe jeg er i er det helt sjukt mange som venter tvillinger og flere av de har nesten ikke symptomer heller.

Nå fikk jeg litt økt puls kjente jeg :nailbiting: men for all del, to er like velkomne som én :D

Jeg er 9+0 idag, og har inntil videre svært lite symptomer. De ømme brystene er mindre ømme, har fått veldig uren hud i ansiktet, er forstoppet og oppblåst, noe tett i nesa og blir litt fortere andpusten. Men kvalmen, som jeg har fått det for meg er det «sikreste» symptomet, har uteblitt!
Betryggende å høre det er flere :) TUL om to uker, så roer meg vel ikke helt før etter den :wtf:
 
Har dwt
Trøtt, og litt ømme pupper som kommer og gpr som de vil, og at jeg må opp 2 ganger om natta for å gå på do :hilarious: det er vel det eneste jeg kan si noe på!
Merker jo at kroppen blir fortere sliten, men ikke noe voldsomt å bemerke seg!

Veldig godt å vite at det er normalt, og st så mange føler det på samme måte! Er betryggende å vite at en er fler:D

Har det på akkurat samme måte som dere ❤️ Godt å høre vi er flere. Man må prøve å nyte at man ikke er kvalm. Men det er søren ikke bare lett
 
Har dwt


Har det på akkurat samme måte som dere ❤️ Godt å høre vi er flere. Man må prøve å nyte at man ikke er kvalm. Men det er søren ikke bare lett

Nei, en burde jo være takknemlig, men er jo heller drit nervls og bekymra istedenfor :rolleyes:
 
Nei, en burde jo være takknemlig, men er jo heller drit nervls og bekymra istedenfor :rolleyes:

Det er akkurat det... Nå bestilte jeg meg akkurat et dopler så jeg kan høre hjertelyden. Men ser at den skal brukes fra uke 12. Kommer jo selvfølgelig til å prøve den før uke 12, og kommer til å bli dritstressa om jeg ikke hører noe Er jo så dumt
 
Back
Topp