Redd for å ha for lite symptomer?

Det er akkurat det... Nå bestilte jeg meg akkurat et dopler så jeg kan høre hjertelyden. Men ser at den skal brukes fra uke 12. Kommer jo selvfølgelig til å prøve den før uke 12, og kommer til å bli dritstressa om jeg ikke hører noe Er jo så dumt

Jeg har en liggende selv, ikke forsøkt å ta den i bruk enda, heldigvis :hilarious:
Ser for meg at når jeg først starter, så må jeg sjekke daglig, haha!
 
Jeg er 10+2
Og symptomene kommer og går VELDIG. I dag har det ikke vært NOEN og blir veldig skeptisk ... så håper jeg får en kvalm dag imorgen sånn at jeg vet at det er greit likevel.. HATER denne vente tiden
 
Hadde 0 symptomer med første mann de første 3mnd utenom sensitive bryst. :hilarious: Denne gangen tar kroppen min igjen for alt jeg ikke fikk sist :depressed::p tror det er veldig normalt :love2
 
Jeg skjønner veldig godt at dere tenker på det når dere ikke kjenner noen symptomer, men fra en som har helt motsatt problem kan jeg bare si at dere må nyte det! Selv om jeg er utrolig kvalm og spyr døgnet rundt har jeg mange av de samme tankene som dere. Og ettersom jeg er sykemeldt har jeg utrolig mye tid til å ligge å tenke på alt. Hva om kroppen min bare pøser på med svangerskapshormoner, men at ting egentlig ikke utvikles? Hva om det er noe galt?

Det jeg prøver å si er at jeg tror alle de tankene er normale å ha uansett :) Det er naturlig, men det hjelper selvsagt ikke. Men da er det veldig bra å ha slike forum som dette, hvor vi kan dele våte tanker :) Noen kan nok se på det som en trøst å være kvalm og slikt, men jeg er fortsatt veldig bekymret og tror det ikke helt før jeg får se det (på ultralyd i morgen).
 
Back
Topp