Reborn dukke

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Ok, jeg lurer rett og slett på hva som er greia. Ser jo at de er til salgs støtt og stadig på sånne bruktgrupper o.l på facebook. "Selges med fødselsbevis, pleier det å stå. Fødselsbevis? På dukke? Er det samleobjekter eller hva er det? Må innrømme at jeg personlig synes de er skikkelig creepy.

Noen som har sånne? Har dere dem til "pynt" liksom? Eller?

Jeg synes de er EKLE... eierne og forøvrig. Så en dokumentar om det en gang, var rene skrekkfilmen

Hørte noen fortalte at i USA hadde det vært stor redningsaksjon for å redde ut en baby i varm bil. Viste seg å være en sånn dukke, i babysete og vogn i bagasjen og alt! Blir for spesielt for meg...

Jeg synes de er EKLE... eierne og forøvrig. Så en dokumentar om det en gang, var rene skrekkfilmen
Æjs... ja hvordan var det? Voksne damer som kjøper spnn, og tar med seg rundt som en vanlig baby? Og HVORFOR gjør dem i såfall det?

Hørte noen fortalte at i USA hadde det vært stor redningsaksjon for å redde ut en baby i varm bil. Viste seg å være en sånn dukke, i babysete og vogn i bagasjen og alt! Blir for spesielt for meg...
Samme her... veldig spesielt!

Kan du ikke få laga de etter bilde også? Altså, slik ens egne barn så ut ved fødsel?
Seriøst? :O Igjen, hva gjør man med den? Har den i dukkeseng i stua liksom? Eller bortpakka i eske på loftet bare for å ha den? Either way, så skjønner jeg det bare ikke...

Sånn btw, så skulle denne her eegentlig ligge på generelt, så jeg ba Tamara om flytte den :)

Seriøst? :O Igjen, hva gjør man med den? Har den i dukkeseng i stua liksom? Eller bortpakka i eske på loftet bare for å ha den? Either way, så skjønner jeg det bare ikke...
Tror de gjerne "bruker" de som ekte babyer..

Æjs... ja hvordan var det? Voksne damer som kjøper spnn, og tar med seg rundt som en vanlig baby? Og HVORFOR gjør dem i såfall det?
Ja, akkurat.. Det er vel fordi de vil ha en baby. Helt sykt.!!!

Må si, syns det er litt merkelig. Men så syns jeg porselensdukker er skumle også da, og det er jo mer stuerent?

Back
Topp