Reborn dukke

Var en gang i new York i en butikk som solgte sånne dukker. Var et par som kjøpte ei dukke, og da kom personalet kledd som sykepleier og håndterte dukken som om det var en levende baby. Med fødselesbevis og hele pakka. Utrolig creepy. De ser jo levende ut også.

Må si, syns det er litt merkelig. Men så syns jeg porselensdukker er skumle også da, og det er jo mer stuerent?
Hehe, ja det er jo sant.. men det kjøper man vel for å ha til pynt? Og som du sier, det er jo litt mer stuereint :P Men å kjøpe dukke som skal ligne ekte baby, nettopp for å bruke den som en baby, er jo litt ekstra spesielt..?

Synes de er creepy :| ei dame kjøpte en vippestol av meg en gang, og var så fornøyd for at bebien kunne bruke vippestol.. Hun lagde slike og... :o

Hehe, ja det er jo sant.. men det kjøper man vel for å ha til pynt? Og som du sier, det er jo litt mer stuereint :P Men å kjøpe dukke som skal ligne ekte baby, nettopp for å bruke den som en baby, er jo litt ekstra spesielt..?
Jeg forstår ikke helt konseptet nei.

Jeg syns porselensdukker er dritskumle, hadde aldri hatt en sånn i hus.
Har inntrykk av at de dukkene brukes av voksne damer som kanskje egentlig burde hatt terapi. Utrolig trist.

OMG, de var skikkelig ekle :-o
Aldri hørt om, og nå angrer jeg på at jeg så hva slags dukker dette var :-o

Er som i skrekkfilmer jo :-o

Synes mange av dem ser ut som deformerte, døde babyer.. (litt pga "sminken" som er brukt på mange av dem).
Noen er jo bra laget også, men.. jeg forstår ikke helt hvorfor noen vil ha babyer til pynt.. Høres merkelig ut.. Mulig en metode å håndtere tap på? :S

Synes mange av dem ser ut som deformerte, døde babyer.. (litt pga "sminken" som er brukt på mange av dem).
Noen er jo bra laget også, men.. jeg forstår ikke helt hvorfor noen vil ha babyer til pynt.. Høres merkelig ut.. Mulig en metode å håndtere tap på? :S

Amen!

Fordelen med det er jo at de kanskje ikke får egne barn. Jeg tror slike mennesker er veldig spesielle og tror derfor et ordentlig barn kunne blitt utsatt for omsorgssvikt.

Det bilde av den over ser jo helt forferdelig ut, han ser ut som en mann med glissent fett hår..

Mener jeg leste en gang at et par som hadde mistet babyen sin helt på slutten av svangerskapet eller veldig tidlig etterpå, fikk laget en reborn av babyen som de hadde liggende i en vugge i stua.

Noen av de er skremmende like ekte babyer:

ImageUploadedByBV Forum1476217836.300109.jpg

Ja de er veldig spesielle

Synes hele opplegget er creepy...

Back
Topp