Reaksjoner!

Tine_mor

Elsker forumet
Har reaksjonene ang deres graviditet bare vert positive?
Har bla. fått gratulasjoner og trusler [8|] hehe..
Mormor reagerte ikke så veldig bra for å si det slik.

Mener 23 er for ung. På mangen måter er det det, men..
En reaksjon vil aldri glemmes. Og et liv er noe av det mest fantastiske på denne jord.
Jeg skal bli mamma for forste gang, er ikke det det storste som kan skje i et kvinnes og manns liv?[:-]

Alle rundt meg minus ei vennine som netopp har tatt abort, ble superglad på våres vegne [;)]

Huff da..

Jeg er livredd for at min mor skal reagere slik. Og har enda ikke fortalt det.. Gruer meg veldig til å fortelle det og til å få reaksjonene.. Jeg er 21 år, og ja jeg er ung.. Men det skal ikke ha noe å si når man skal bli mor..

Syns faktisk det er slemt at folk blir sure for at andre skal ha et barn.. Får helt vondt inni meg..

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Alle rundt meg minus ei vennine som netopp har tatt abort, ble superglad på våres vegne [;)]

Så bra! Det ble jeg glad for å hore![:)]
Har en venninne som selv har tatt abort og hun velger og ikke kommentere det faktum at jeg er gravid og skal ha det. Hever meg bare over det og tenker at om 8 mnd så er livet, slik jeg engang kjente til ikke lengre det samme...

Det er bedre![:)]

ORIGINAL: Frk.Bestemt

Huff da..

Jeg er livredd for at min mor skal reagere slik. Og har enda ikke fortalt det.. Gruer meg veldig til å fortelle det og til å få reaksjonene.. Jeg er 21 år, og ja jeg er ung.. Men det skal ikke ha noe å si når man skal bli mor..

Syns faktisk det er slemt at folk blir sure for at andre skal ha et barn.. Får helt vondt inni meg..

Jeg skal si det til mamma idag. Onsk meg lykke til!
Hun er den siste på listen. Har ikke gjordt det til nå.
Men hun har ingenting å si. Hun var like gammel som meg, når jeg kom til verden med bena opp i vers [;)]

Vi har valgt å vare i denne situasjonen, så vi må bare ta reaksjonene.
De varer ikke evig, og alt forandres når de får se sitt barnebarn[:)]

Jeg var 19 når jeg ble gravid med forrige mann. Pappa tok det svært dårlig og snakket ikke med meg på flere mnd.
Vi er gode venner nå[:)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Tine_mor

ORIGINAL: Frk.Bestemt

Huff da..

Jeg skal si det til mamma idag. Onsk meg lykke til!
Hun er den siste på listen. Har ikke gjordt det til nå.
Men hun har ingenting å si. Hun var like gammel som meg, når jeg kom til verden med bena opp i vers [;)]

Vi har valgt å vare i denne situasjonen, så vi må bare ta reaksjonene.
De varer ikke evig, og alt forandres når de får se sitt barnebarn[:)]

Lykke til.. [:)]
Jeg skal fortelle det til mine når jeg har vært på ul, fått orden på noen ting.. [:)] Føler meg mer klar da, enn det jeg gjør nå til å fortelle det.. [:)]

ORIGINAL: Tine_mor

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Så bra! Det ble jeg glad for å hore![:)]
Har en venninne som selv har tatt abort og hun velger og ikke kommentere det faktum at jeg er gravid og skal ha det. Hever meg bare over det og tenker at om 8 mnd så er livet, slik jeg engang kjente til ikke lengre det samme...

Det er bedre![:)]

min vennine også later som ingenting. Fikk bare en- gratulerer.............. mld på msn [&o]
Det er godt at du hever deg over det- er jo ikke vår skyld heller da [&:]
Men trist at det er sånn... lar deg heller ikke gå utover meg eller svangerskapet,
men det irriterer meg til tider må jeg innrømme[:(]

er 21 år å venter nr 3... reaksjonene var ikke positive fra min kant nei..

Stakkars du. Føler virkelig med deg. Trist når ikke venner/familie kan glede seg på dine vegne. Om du er voksen nok til å få barn når du er 23 må du føle selv. Jeg var også 23 første gangen, men fikk aldri noen neg. reaksjon fra andre. Syntes selv jeg var kjempeklar [8D] Prøv å ikke la det gå inn på deg.

De vi har fortalt det til har blitt kjempeglade [:)]

Så lenge den gravide er glad, bør de som er glade i den gravide være glad!! Mener nå jeg! [:)][:)][:)]
Her er det bare en glad venninne som vet foreløpig

Ser det er mangen andre i samme båt her ute!
Alenemed2troll! For en fighter du er! Det viktigste er, som flere her inne sier, er at vi som gravide og kommende mums er klar for rollen, ansvaret og alt som kommer med dette.

Jeg har folt meg klar i åresvis. Er storesiss for 7 herlige jenter, så er fullt klar over hvilket ansvar som kommer med. Hva andre mener har jeg velgt å legge fra meg. Reaksjoner har alle lov til å ha, men jeg syns noen kan godt forbli med dem selv.

Jeg syns vi skal feire kvinner. VI er i ferd med å skape noe fantastisk, og enestående[:)]
Dog motstand kjenner jeg at jeg er ENDA mer sikker på at dette barnet er gudsendt.
Og jeg er allerede veldig glad i min lille reke![:)]

jeg er klar som et egg hvertfall[:D] er vedig spent på hvordan det blir med 3 unger å to års mellomrom mellom hver, men det skal nok gå så det griner[;)]
har to fantastiske unger, å har ikke problemer med deres oppdragelse, så skal vel få det ti med en 3. mann[:D]

jeg var 19 første gang og da var det ikke så mye gratulasjoner nei, men nå vet æ ikke. er jo bare 21, men vi får se. håper det går bedre.

Jeg har bare fortalt det til mamma....og hun begynte å gråte av glede!!![:D][:D]

Men så er jeg ei gammel kjerring på snart 34....så hun synes vel det er på høy tid jeg får produsert ferdig!![8D]

Har kun fortalt det til ei venninne. Hun blei veldig sjokkert, men glad.
Stakkars, hun har vært prøver i 4 år, og på de årene har jeg klart å få to baren og en til på vei[&:][:(]

Jeg har kun sagt det til barnefaren og de jeg jobber med... Sjefen min fikk vite det i dag ved en feil.
Men jeg var 16 når jeg fortalte alle familiemedlemmene det sist... (Fylte 17 år før jeg fikk henne)
Men første gang klikket pappa på meg, min søster ble utrolig lei seg fordi hun hadde prøvd i 3 år uten å få det til.. (hun er 9 år eldre enn meg)

Men nå tror jeg bare bare folk vil ta det med et smill for de venter vel på det... 
Men jeg skal ikke si noe før etter 12 uker...

Har vært sammen i 5 år og venter vår andre, så er glad jeg får gå gjennom dette med han en gang til

her ble alle mine venninder som har fått vite det veldig glade på våre vegne og begge familiene våre ble heilt i hundre over nyheten:)

synns det er trist når man får slike tilbakemeldinger som noen av dere har fått.. håper dere klarer og heve dere over det:)

her ble alle kjempe glade, og jeg som var litt redd for å fortelle det til mor siden jeg ikke har jobb nå.. så for meg den remsa.. men hu blei kjempe glad..

men huske når jeg var 19 og fikk min første gutt.. hehe farmor syns det va så flaut og det va ikke godt toge i mot.. ikke gift var jeg og alene mor.. hehe.. men når han kom så var alt det glemt, va bare velstand då[:D]

hadde til og med noen kompiser til exen min som foreslo at jeg kunne bare drikke mye så forsvant probleme.. var rasende huske eg.. syns jo ikke at det var noe problem, jeg såg jo for meg at det skulle bli slik som gilmore girls.. hehe.. så huske når jeg kom på ultrlyden og de sa: det er en gutt.. hehe jeg var jo sikker på at det var jente..
fikk en fantastisk gutt[:D]
folk tenker ikke alltid på ka di sier og at det sårer mange ganger..

Back
Topp