Reaksjoner!

ORIGINAL: Clovek

her ble alle kjempe glade, og jeg som var litt redd for å fortelle det til mor siden jeg ikke har jobb nå.. så for meg den remsa.. men hu blei kjempe glad..

men huske når jeg var 19 og fikk min første gutt.. hehe farmor syns det va så flaut og det va ikke godt toge i mot.. ikke gift var jeg og alene mor.. hehe.. men når han kom så var alt det glemt, va bare velstand då[:D]

hadde til og med noen kompiser til exen min som foreslo at jeg kunne bare drikke mye så forsvant probleme.. var rasende huske eg.. syns jo ikke at det var noe problem, jeg såg jo for meg at det skulle bli slik som gilmore girls.. hehe.. så huske når jeg kom på ultrlyden og de sa: det er en gutt.. hehe jeg var jo sikker på at det var jente..
fikk en fantastisk gutt[:D]
folk tenker ikke alltid på ka di sier og at det sårer mange ganger..

Noen mennesker ser ikke lengre enn til nesetippen dessverre.
Heldigvis gikk det KJEMPE fint da jeg fortalte mamma og de igår. Hun hoppet opp og skrek hun skulle bli mormor[:)] Der kan enn se hvor viktig reaksjoner er. For meg er det viktig at den gleden jeg foler nå, vil jeg andre skal fole med meg.

Jeg kan ikke TRO de ba deg drikke så du mistet babyen! Hadde det vert meg hadde jeg smikt til de.
Hadde IKKE klart å styre meg. Noen eier ikke respekt for liv![:@]

Back
Topp