Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at det gikk så fort daVi skal ha nr 2 nå og det var planlagttok ut spiralen og det gikk 2 mnd før jeg fikk første mens. Så var det å humpe i vei
hadde liten tro på at det skulle klaffe på første forsøk, men jammen gjorde det det
ble veldig overrasket og glad
nr 1 derimot var ikke planlagt og jeg gikk på p piller. Fikk et skikkelig sjokk når testen var positiv den gangen og husker jeg satt og gråt i strie strømmer når mannen kom hjem
gråt fordi jeg var i sjokk tror jeg
men det endte jo lykkelig
![]()
Spennende å vente sitt førsteSå godt å høre at det gikk så fort dahvor gammel er din første ?
og hvordan synes du ditt første svangerskap gikk?
jeg var på ferie med en samboeren min og noen kompiser av han. Har ikke gått på noen type prevensjon, for har ønsket meg det her lenge og fordi jeg helt ærlig ikke trudde jeg kunne bli gravid
men joda! Jeg har ikke helt kontroll over syklusen min, så jeg tenkte jeg skulle bare teste for å være sikker at jeg forsatt ventet den, selvom jeg mente det hadde gått en stund siden forrige gang. Tre tester senere så gikk det virkelig inn på meg at shit, jeg er faktisk gravid
etter jeg hadde gått igjennom all forskjellige følelser, så kunne jeg faktisk glede meg over hva jeg har i vente
bare krysser mine fingre på at alt går bra !
Venter vår førstefødte i mars 14<3
Ja jeg gleder meg virkelig til bli slått med den kjærligheten alle forteller meg! Blir sikkert morsomt for lille gutten din å bli storebrorSpennende å vente sitt første![]()
Selv om dette er 2 gangen så måtte jeg sikkert ta 5 tester før det gikk opp for meg
Jeg har en gutt født i februar 2011
Svangerskapet da var: mye kvalm, halsbranndet er det jeg husker best
sier alltid at jeg kunne heller født 9 ganger enn å gått gravid i 9 mnd
selv om fødselen var evig lang
![]()
Du har uansett mye å glede deg tilog den kjærligheten du får til ditt eget barn er større en du noen gang kan innbille deg
![]()
Håpe den sitter nå davi hadde begynte prøve sist jeg var hos mannen i tyrkia. så den 17 juli skulle jeg ha mensen så tenkte jeg nei nå tar jeg en test...å så kom det en skygge strek..oh my god tenkte jeg.dette var ved 06.20 på morgenen.jeg dro å kjøpte en digital test føre jobb og tok den når jeg var på jobb. den var positiv (profil bilde mitt) jeg ble så gla og det samme mannen minså nå håper jeg virkelig spiren sitter siden jeg mista sist
litt usikkert men var ikke så langt som nå...jeg var gravid uten å vite det..var legen som sa det når jeg merket noe rart komme ut.Håpe den sitter nå dauff, hvor langt var du forrige gang? Det må være helt forferdelig å miste. Livredd for det selv. Burde egentlig ta litt avstand ifra forum og sånt for en liten periode, men klarer ikke det heller så :/
Hvordan fant dere ut at dere var gravide? Kjente dere det via symptomer, var det forventet eller fikk dere full panikk? Gjerne fortell historiene deres! Synes det er så morsomt å høre
Når gifter dere dere da?Hadde akkurat kasta pillene og hatt bortfallsblødninga. Tenkte som med forrige at det kom til å ta en runde med mensen etter det før det klaffa, så ville vi time det fint med tanke på at vi gifter oss snart. Så kjente jeg at jeg hadde eggeløsning, noe så sinnsyke smerter også. Sa til sambo at nå har han truffet blink, var støl i 5 dager etter el. Par dager etter det igjen ble jeg kvalm. Mer og mer.. Fikk svak positiv morgenen etter jeg skulle hatt mensen, med forrige fikk jeg positiv 2-3 dager før. Så jeg trodde først ikke at vi hadde truffet. Men det hadde vi altså, og nå spøker det for at brudekjolen passer meg i bryllupet![]()