Re opp seng/vugge osv?

Syns det er kjempefint at du spør, og setter fokus på det. Det er sant som du sier - skal høre med lub om de kan lage en «mal» eller lignende på hvordan man rer senga tryggest mulig.

Hva slags soveposer har du til nyfødt? Jeg sliter med å finne en varm nattpose som passer, så er veldig åpen for tips!

Glemte helt å svare, beklager! Så på forrige mail fra Barnas hus at de skrev en del om trygt sovemiljø for de små, så det er jo veldig positivt! Supert hvis du kan høre med lub om en tydelig oversikt.

Skal laste opp bilde av soveposen jeg har. Fått den i gave og vet ikke hvor den er kjøpt.
 
Bruker dere slik sovepose fra de er nyfødt? Eller venter dere til de er litt større?
 
Bruker dere slik sovepose fra de er nyfødt? Eller venter dere til de er litt større?

Jeg tenkte å prøve fra starten av denne gangen for å se om hun trives med det og så hun blir vant til det. Hva tenker du?
 
Har kun sett de bli brukt på noe større barn så jeg vet ikke. Er min første så er usikker selv. Ser jo at det er greit når de er blitt litt større, men ser for mwg at de blir litt vell store til å begynne med. Men som sagt har ikke jeg erfaring med de. :)
 
Jeg ser hvordan det blir, og tilpasser situasjonen etter henne :joyful: Har dyne i bakhånd :dummy1:
 
Troe faktisk jeg skal få tak i en nå og begynne tidlig. Trenger jeg ikke å bekymre meg over dyne over hodet som skjedde ofte med minsten.
 
Troe faktisk jeg skal få tak i en nå og begynne tidlig. Trenger jeg ikke å bekymre meg over dyne over hodet som skjedde ofte med minsten.

Min nektet å ligge i sovepose da jeg begynte med det etter noen mnd. Så tenker det kan være en fordel å bare begynne med en gang. Og så er det jo dumt med dynen over hodet også. Blir spennende, dette :cat:
 
Min nektet å ligge i sovepose da jeg begynte med det etter noen mnd. Så tenker det kan være en fordel å bare begynne med en gang. Og så er det jo dumt med dynen over hodet også. Blir spennende, dette :cat:

Ja da er det bare å investere i en nå tenker jeg [emoji7]
 
Back
Topp