Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også oppdaget, kommer ofte borti gammel men fjerner igjen når jeg ser det.Om du fikk mange rare varsler i innboksen din nå var det bare fordi jeg måtte teste ratingene
Jeg syns selvsagt det er hyggelig med et hjerte eller en tommel opp. Men lever ikke for det.
Men, jeg tror jeg sikkert har klart å strø om meg med mye rare ratinger. Lett på mobiltelefon har jeg oppdaget![]()
Samme her... Bruker bare mobil.får bare til å "LIKE" på mobilen jeg på appen.. Men kanskje jeg som ikke vet bedre![]()
Samme her... Bruker bare mobil.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sånn er eg og. Har kun fått liker ikke to ganger, og da forsto eg liksom ikkje kva dei ikkje likteBryr meg lite, men jeg blir alltid nysgjerrig på de som trykker liker ikke eller uenig hvis de ikke skriver hva de er uenig med eller ikke liker.![]()
Fikk en gang rating på "gammel" på et innlegg e hadde svart på for 2 dager siden.
Skjønte ikke mye da. Liker bedre å få forklart ting enn disse ratingene som betyr alt mulig rart.
"Gammel" ratingen ligger helt i motsatt ende enn "tommel opp", så at det blir et feiltrykk er ikke tenkelig. Men liker ikke disse ratingene noe særli uansettTror gammel ligger ganske rett ved tommel opp..så kanskje bare trykket feil..?
Bryr meg og bryr meg..? Har fått noen som jeg har reagert på, ikke fordi jeg bryr meg. Men mer nysgjerrig på hva jeg egentlig skrev "feil".