Ratings

Nei bryr meg ikke så mye om det.

Bryr meg lite, men jeg blir alltid nysgjerrig på de som trykker liker ikke eller uenig hvis de ikke skriver hva de er uenig med eller ikke liker. ;)

Om du fikk mange rare varsler i innboksen din nå var det bare fordi jeg måtte teste ratingene :)
Jeg syns selvsagt det er hyggelig med et hjerte eller en tommel opp. Men lever ikke for det.

Men, jeg tror jeg sikkert har klart å strø om meg med mye rare ratinger. Lett på mobiltelefon har jeg oppdaget :)
Det har jeg også oppdaget, kommer ofte borti gammel men fjerner igjen når jeg ser det.

Nei, jeg bryr meg ikke mye om ratingen, men litt av og til kanskje.

Selv bruker jeg ganske ofte "liker" eller "enig", og har vel to ganger brukt "liker ikke", på noen innlegg som jeg syntes var ufine.

Bruker egentlig kun mobil, så ser ikke når jeg får andre ratings enn liker. Men så jeg hadde fått tommel ned nå nettopp for ett svar jeg hadde gitt til en person som også fikk tommel ned (i tillegg var det "min" tråd! Ikke at det skal ha noe å si....). Men synes det er dårlig gjort å mene at ett innlegg er spam (noe jeg tror vedkommende mente). Hvorfor skal denne brukeren få rate negativt når det ikke var noe galt i det hele tatt? Noen tar dette forumgreia litt for seriøst synes jeg.... SI det da istedet for å gi negativ rating. Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort!
Det er vel eneste gangen jeg har giddet og reagert.
Får vel en ny negativ rating nå :D:p

Jeg bryr meg litt om det. Vil ikke havne på topplisten over de med negative ratings :P

Bryr meg lite, men jeg blir alltid nysgjerrig på de som trykker liker ikke eller uenig hvis de ikke skriver hva de er uenig med eller ikke liker. ;)
Sånn er eg og. Har kun fått liker ikke to ganger, og da forsto eg liksom ikkje kva dei ikkje likte;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke si jeg har tenkt stort over det, men har heller ikke fått veldig mange "negative" ratinger :-P

Fikk en gang rating på "gammel" på et innlegg e hadde svart på for 2 dager siden.
Skjønte ikke mye da. Liker bedre å få forklart ting enn disse ratingene som betyr alt mulig rart.

Jeg bryr meg ikke så mye, egentlig. Har selv fått to rater som sier "gammel", uten at jeg skjønner hvorfor. Om noen bare har streifet borti eller mente noe mer med det aner jeg ikke. Jeg etterlyste svar hos en av dem, men det kom aldri. Ellers er det jo alltid hyggelig når noen liker det jeg skriver, selvfølgelig, men ærlig talt skjønner jeg ikke poenget med å kunne rate negativt i det hele tatt. Dette skal være et koselig skravleforum, hvorfor skal man bruke tid på å gi andre "minuspoeng"?

Tror gammel ligger ganske rett ved tommel opp..så kanskje bare trykket feil..?

Bryr meg og bryr meg..? Har fått noen som jeg har reagert på, ikke fordi jeg bryr meg. Men mer nysgjerrig på hva jeg egentlig skrev "feil".

Nei det bryr jeg meg ikke om

Fikk en gang rating på "gammel" på et innlegg e hadde svart på for 2 dager siden.
Skjønte ikke mye da. Liker bedre å få forklart ting enn disse ratingene som betyr alt mulig rart.

Det er jo greit med uenig eller liker ikke, men gammel, optimist, kreativ eller hjertelig har jeg ikke helt funnet ut av. Altså, hva betyr hjertelig? Jeg bruker det der jeg ikke liker innlegget, men vil vise at jeg sender en god tanke, men stemmer det? Og er optimistisk bra eller dårlig?

Tror gammel ligger ganske rett ved tommel opp..så kanskje bare trykket feil..?

Bryr meg og bryr meg..? Har fått noen som jeg har reagert på, ikke fordi jeg bryr meg. Men mer nysgjerrig på hva jeg egentlig skrev "feil".
"Gammel" ratingen ligger helt i motsatt ende enn "tommel opp", så at det blir et feiltrykk er ikke tenkelig. Men liker ikke disse ratingene noe særli uansett :)

Back
Topp