Ratings

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I dag fikk jeg ratingen "gammel" på en av mine poster.
Det var jo igrunn ikke noe galt med det, jeg postet tross alt innlegget for 2 1/2 år siden ^^

Bryr du deg om ratings?

I dag fikk jeg ratingen "gammel" på en av mine poster.
Det var jo igrunn ikke noe galt med det, jeg postet tross alt innlegget for 2 1/2 år siden ^^

Bryr du deg om ratings?
Hehe, kanskje man skulle ha kunnet rate en rating også?? Som unyttig??
Vi kan jo ikke gå å rate alle gamle innlegg...
Jeg har hittils ikke fått andre enn "liker" og "hjertelig". Mulig jeg reagerer litt hvis jeg får en negativ rating på noe jeg mener er riktig skrevet, men men. Det var den ytringsfriheten da. Og alle må jo få mene det de vil. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen ratet et innlegg jeg skrev med "gammel", men skjønte ikke hva som var gammelt med det. :/ Ikke det at jeg tar det så voldsomt til meg, da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope, gidder ikke bry meg om rating. Mulig jeg hadde gjort det, om jeg hadde fått veldig mange negative. Jeg har fått en liker ikke, som jeg egentlig ikke forsto hvorfor jeg fikk.

hahaha nei det bryr jeg meg ikke om :)
Hender jeg slenger inn en "tommel opp" hvis jeg er enig i ett innlegg istedet for å quote det og bare skrive *sign*

Det bryr jeg meg i grunnen lite om,men syns uansett det er greit at det er. Bruker en del enig og liker til andre for eks:)

Har fått en gammel og noen ikke liker, 5 tilsammen tror jeg. At man ikke alltid er enige med hverandre er nå bare en kjennsgjerning og helt ok.

Det bryr jeg meg i grunnen lite om,men syns uansett det er greit at det er. Bruker en del enig og liker til andre for eks:)

Har fått en gammel og noen ikke liker, 5 tilsammen tror jeg. At man ikke alltid er enige med hverandre er nå bare en kjennsgjerning og helt ok.

Ja det er sant. Jeg er en av dem som helst vil være likt av alle, selv om jeg jo vet at det ikke er mulig. Men jeg måtte le litt da jeg fikk ratingen gammel i dag altså, men brukeren så kanskje ikke at det var en gammel tråd. Ikke vet jeg :)

Ja det er sant. Jeg er en av dem som helst vil være likt av alle, selv om jeg jo vet at det ikke er mulig. Men jeg måtte le litt da jeg fikk ratingen gammel i dag altså, men brukeren så kanskje ikke at det var en gammel tråd. Ikke vet jeg :)

Ser den. Hvem vil ikke bli likt? Samtidig så tenker jeg som så at jeg er meg selv 100% og liker ikke folk det...så neivel da...Da var ikke vi meant to be liksom:P;) hehe

Ser den. Hvem vil ikke bli likt? Samtidig så tenker jeg som så at jeg er meg selv 100% og liker ikke folk det...så neivel da...Da var ikke vi meant to be liksom:p;) hehe
Liker den tankegangen!
Har samme innstillingen selv.
Gidder ikke å være en jeg ikke er! Ta meg for den jeg er. :)

Ja det er den..
Kunne aldri levd slik selv.

Jeg kjenner ei som alltid ville være som resten. Selekterte ut venner som ikke var kule nok. Tragisk, for hadde hun bare slappet av og vært seg selv så hadde hun jo sett at hun var bra nok som hun var.
Jeg vil at alle skal like meg, men det får jeg ikke til så det får bli med ønsket :P

Jeg kjenner ei som alltid ville være som resten. Selekterte ut venner som ikke var kule nok. Tragisk, for hadde hun bare slappet av og vært seg selv så hadde hun jo sett at hun var bra nok som hun var.
Jeg vil at alle skal like meg, men det får jeg ikke til så det får bli med ønsket :p
sant sant :) men jeg har erfart at så lenge man er ærlig og står for det man sier så blir man som oftest respektert for det!

Om du fikk mange rare varsler i innboksen din nå var det bare fordi jeg måtte teste ratingene :-)
Jeg syns selvsagt det er hyggelig med et hjerte eller en tommel opp. Men lever ikke for det.

Men, jeg tror jeg sikkert har klart å strø om meg med mye rare ratinger. Lett på mobiltelefon har jeg oppdaget :-)

Om du fikk mange rare varsler i innboksen din nå var det bare fordi jeg måtte teste ratingene :)
Jeg syns selvsagt det er hyggelig med et hjerte eller en tommel opp. Men lever ikke for det.

Men, jeg tror jeg sikkert har klart å strø om meg med mye rare ratinger. Lett på mobiltelefon har jeg oppdaget :)
får bare til å "LIKE" på mobilen jeg på appen.. Men kanskje jeg som ikke vet bedre :P

Eg gir väl en tummel opp eller enig. Men bryr meg ikkje visst eg får tex en tommel ned eller annet

Back
Topp