Rask fødsel

Fra4 cm er det som regnes som i fødsel
Men jeg har blitt sjekket og hadde 5 cm men hun kom på neste rie. Ene ble jeg sjekket når jeg kom inn hadde da 2 cm og forsatt en liten kant, hun sa da jeg ikke var i fødsel 10 min seinere 7 cm.
Min siste fødsel ble hjemme like greit, fikk følge kroppen min uten og sjekke cm, for den fødeboka kan dem kaste langt pokker i vold min kropp følger ikke den likavel.
Dem to siste fødselene jwg hadde på sykehuset sa jordmora etterpå at den ungen tok meg fullstendig på senga, og man skal forvente det uventet men likavel da sa dem :knegg:

Oi, det er brå endringer ja! Jøss :woot: Men hvem er det som følger med på klokka da? Jeg hadde mer enn nok med å konsentrere meg om riene så fulgte ikke med på klokka når døm sa det var 4 cm. :hilarious: Får følge mer med denne gangen :p Forhåpentligvis blir det lettere da :angelic::)
 
Oi, det er brå endringer ja! Jøss :woot: Men hvem er det som følger med på klokka da? Jeg hadde mer enn nok med å konsentrere meg om riene så fulgte ikke med på klokka når døm sa det var 4 cm. :hilarious: Får følge mer med denne gangen :p Forhåpentligvis blir det lettere da :angelic::)
Du fikk vel med deg fødselsloggen som ble skrevet underveis? Jeg har fra begge mine. Milevis lang med første og superkort med nr 2 :hilarious:
 
Du fikk vel med deg fødselsloggen som ble skrevet underveis? Jeg har fra begge mine. Milevis lang med første og superkort med nr 2 :hilarious:

Kan ikke huske å ha fått noe sånt, men hvis alle andre har fått det så vil jo det forklare litt :p
 
Oi, det er brå endringer ja! Jøss :woot: Men hvem er det som følger med på klokka da? Jeg hadde mer enn nok med å konsentrere meg om riene så fulgte ikke med på klokka når døm sa det var 4 cm. :hilarious: Får følge mer med denne gangen :p Forhåpentligvis blir det lettere da :angelic::)
Nå henger det klokker ganske synelig på sykehuset, i tilegg til hva som blir sagt og fødselsdiagram som blir registrert. Jeg har ikke skikkelig vondt før siste ria derfor får jeg med det meste.
 
Første fødsel kunne vel gått ganske fort, men fikk epidural pga seteleie og da stoppet det litt opp.Tok ca 5 timer.
Nestemann tok det ca 1 time og 30 min fra første antydning til vondt. Ble født med engang vi kom fram.
Tredjemann tok ca 7 timer
 
Vet ikke om det kan regnes som "rask" fødsel, men med nr. 1 tok det 6 timer fra første tegn til han var ute.
Fikk høre på føden at det var en rask fødsel for å være førstemann, og at hvis jeg skulle ha flere, måtte jeg komme tidlig inn for da kom det til å gå enda fortere.. Så spent på hva jeg har i vente hvis dette ser ut til å gå bra!
 
Har hatt styrtfødsel med alle 3.

Nr 1 tok 2 timer 43 min fra første tegn til han var ute
Nr 2 tok 1 time 27 min fra første tegn til han var ute
Nr 3 tok 1 time 56 min fra vannet gikk til hun var ute.

Så spent om hvordan denne fødselen går :)
 
Back
Topp