Rart?

Det er jo bare koselig å snakke til lille gjennom magen! :)
Fin måte å knytte bånd på før fødsel, både for mor og andre i familien. Jeg har brukt en del sang, så lærer man seg litt nattasanger samtidig om man ikke kan så mange fra før :P
Jeg synes det er bare kleint. Både å snakke til magen selv, og at andre snakker til magen. Jeg leser og synger for toåringen, og tenker det får duge for han i magen også. Stemmene våre hører han jo uansett, og jeg tror ikke han er så bevisst at han vet om det er han eller noen annen jeg snakker til. ;)

Det er jo bare koselig å snakke til lille gjennom magen! :)
Fin måte å knytte bånd på før fødsel, både for mor og andre i familien. Jeg har brukt en del sang, så lærer man seg litt nattasanger samtidig om man ikke kan så mange fra før :P

Det var lurt, kanskje jeg skal be pappaen i huset om å gjøre det?[emoji5] da kan han lære seg nattasanger [emoji1374]

Jeg kan si litt småtteri av og til, men ikke så mye. Synge gjør jeg jo med frøkna, så mageboeren får mye sang. Hun sier også "go'natt, bebi" hver kveld, og ofte god morgen. Hun synger gjerne "bæ, bæ, lille lam", med en egen vri på slutten "to par strømper til bitte lille bror, eller lillesøster". :Heartred

Da hun var i magen sang jeg ofte, antagelig litt for å holde meg selv med selskap da mannen jobbet mye. Et par av de sangene jeg sang da, er de sangene hun roet seg mest til som baby, og fortsatt vil høre hver kveld nå, fire år gammel.

Back
Topp