Det er jo bare koselig å snakke til lille gjennom magen!
Fin måte å knytte bånd på før fødsel, både for mor og andre i familien. Jeg har brukt en del sang, så lærer man seg litt nattasanger samtidig om man ikke kan så mange fra før
Så enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin måte å knytte bånd på før fødsel, både for mor og andre i familien. Jeg har brukt en del sang, så lærer man seg litt nattasanger samtidig om man ikke kan så mange fra før
Jeg synes det er bare kleint. Både å snakke til magen selv, og at andre snakker til magen. Jeg leser og synger for toåringen, og tenker det får duge for han i magen også. Stemmene våre hører han jo uansett, og jeg tror ikke han er så bevisst at han vet om det er han eller noen annen jeg snakker til.Det er jo bare koselig å snakke til lille gjennom magen!