Rart?

Jeg vet ikke om jeg sier noe høyt til han, men jeg forsøker meg på telepati noen ganger. :p

Syns ikke det er noe rart å snakke til den lille, virker bare koselig. Kommer sikkert til å snakke høyt etterhvert, særlig når jeg vet at hørselen skal være på plass også. Mulig jeg gjør det nå også uten at jeg tenker over det da hehe.

Jeg vet ikke om jeg sier noe høyt til han, men jeg forsøker meg på telepati noen ganger. :p

Syns ikke det er noe rart å snakke til den lille, virker bare koselig. Kommer sikkert til å snakke høyt etterhvert, særlig når jeg vet at hørselen skal være på plass også. Mulig jeg gjør det nå også uten at jeg tenker over det da hehe.

Telepati ja[emoji5][emoji28]
Jeg tok meg plutselig i å snakke til magen i dag, også bare; hmmm. Bare meg eller var det skikkelig merkelig? [emoji15][emoji23]

Så koselig [emoji173]️
Tror jeg skal gjøre det litt fremover når jeg sitter hjemme for meg selv i fred og ro [emoji1374][emoji173]️

Dem kjenner jo stemmen vår. Mine har blitt helt rolige når jeg har sunget de samme sangene fra tiden i magen når dem har kommet ut :love017 :Heartred
Vet ikke om det er tonen eller ordene de husker igjen da :taunt014

Dem kjenner jo stemmen vår. Mine har blitt helt rolige når jeg har sunget de samme sangene fra tiden i magen når dem har kommet ut :love017 :Heartred
Vet ikke om det er tonen eller ordene de husker igjen da :taunt014

Kanskje det er begge deler? [emoji5] både tone og ord?[emoji848]
Egentlig utrolig at de kan ligge inni magen og høre [emoji5][emoji85]

Jeg snakker ikke sånn helt bevisst, men har tatt meg selv i å si høyt «Åja, der var du ja» når han sparket vilt fra seg etter noen dager uten at jeg kjente noe :P

Her snakker vi alle til han! Både store og små:) ungane syns det er veldig spennande og følge med på kor tung og lang han er[emoji5].

Jeg får det ikke til, føles veldig kleint... men moren min derimot, var på besøk å satt å pludret til magen som den mest naturlige ting:cat: kanskje det kommer etterhvert..:angelic:

Jeg får det ikke til, føles veldig kleint... men moren min derimot, var på besøk å satt å pludret til magen som den mest naturlige ting:cat: kanskje det kommer etterhvert..:angelic:

Hmm. Falt ikke meg veldig naturlig første gangen, om noen hadde spurt meg om dette da hadde jeg sett rart på de[emoji85]

Gjør det av og til, det samme gjør sambo og søsknene også [emoji4] Sambo koser stadig på magen og "prater" med han, får stadig spark i fjeset som kommunikasjon tilbake fra lille [emoji173]

Det er jo bare koselig å snakke til lille gjennom magen! :)
Fin måte å knytte bånd på før fødsel, både for mor og andre i familien. Jeg har brukt en del sang, så lærer man seg litt nattasanger samtidig om man ikke kan så mange fra før :P

Back
Topp