Er det noen av dere som snakker til den lille i magen?
Hva syns/tenker dere om det?[emoji5]
Hva syns/tenker dere om det?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om jeg sier noe høyt til han, men jeg forsøker meg på telepati noen ganger.
Syns ikke det er noe rart å snakke til den lille, virker bare koselig. Kommer sikkert til å snakke høyt etterhvert, særlig når jeg vet at hørselen skal være på plass også. Mulig jeg gjør det nå også uten at jeg tenker over det da hehe.
Har prata, og sunget til alle barna i svangerskapene mine
Faller meg helt naturlig etter som jeg kjenner liv, og magen vokser frem
Så koselig [emoji173]️
Tror jeg skal gjøre det litt fremover når jeg sitter hjemme for meg selv i fred og ro [emoji1374][emoji173]️
Dem kjenner jo stemmen vår. Mine har blitt helt rolige når jeg har sunget de samme sangene fra tiden i magen når dem har kommet ut
Vet ikke om det er tonen eller ordene de husker igjen da
Jeg snakker ikke sånn helt bevisst, men har tatt meg selv i å si høyt «Åja, der var du ja» når han sparket vilt fra seg etter noen dager uten at jeg kjente noe
Nei, jeg gjør ikke det. Synes det er litt kleint faktisk.
Her snakker vi alle til han! Både store og små ungane syns det er veldig spennande og følge med på kor tung og lang han er[emoji5].
Jeg får det ikke til, føles veldig kleint... men moren min derimot, var på besøk å satt å pludret til magen som den mest naturlige ting kanskje det kommer etterhvert..
Gjør det av og til, det samme gjør sambo og søsknene også [emoji4] Sambo koser stadig på magen og "prater" med han, får stadig spark i fjeset som kommunikasjon tilbake fra lille [emoji173]