Rareste plassen du har ammet idag?

En tråd i 'April 2018' startet av Fregnefanten, 12 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Som tittelen sier: hvor er den rareste plassen du har ammet idag?

Her var det gående på vei til nærbutikken i skyggen mens bf gikk med vogna [emoji28]

• Liker Liker x 2
  2. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Ååå, jeg savner amming. Minst 6 uker til jeg får prøve det. I mellomtiden er jeg stuck med pumping. Det er bare gørrkjedelig...

3. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

På do inatt. Lille var sulten og jeg hadde vondt i magen. Ville unngå å vekke storebror og pappan. :hilarious:

• Liker Liker x 3
  4. Isbjørnungen Flørter med forumet *Aprilbaby 2018*

Ammet litt på stellebordet i gårkveld, frøkna er veldig urolig disse dagene, er midt i et utviklingstrinn. Hittil i dag ingenting rarere enn godstolen i stuen :)

• Liker Liker x 1
  5. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Ser den.. men 6 uker flyr forbi, snart sitter du med såre brystvorter [emoji6][emoji28]

6. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Ble å amme gående ned trappa til bf i natt for å få litt avlastning [emoji28]

• Liker Liker x 1
  7. Rugenella Flørter med forumet

i en garderobe i et grendehus hvor vi var i konfirmasjon :happy:

• Liker Liker x 2
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Slitsomt med pumping ja. Pumpet selv 4 uker da storebror var innlagt.
    Satser på at ammingen går supert for deg når dere kommer dit [emoji170]

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

I dag har det ikke blitt noe verre enn verandaen. Deilig vær ute :D

• Liker Liker x 2
  10. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

I bilen. Lille ble sulten under far sin fotballkamp, så da ble det amming i forsetet.

• Liker Liker x 2
  11. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

På lekeplassen, gående mens jeg hjalp storesøster i klatrestativene og huskende (også sammen med storesøster)

• Liker Liker x 2
  12. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

På Egon, ikke så rart akkurat og på et offentlig toalett (æsj). Lille ville ikke roe seg så trengte en rolig plass å amme så da ble det desverre på do.

• Liker Liker x 2
  13. Solsikke85 Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ *Aprilbaby 2018*

Jeg har også ammet på do på en restaurant. Var ikke akkurat stas!

• Liker Liker x 2
  14. Isbjørnungen Flørter med forumet *Aprilbaby 2018*

På lagerrommet til en hotellrestaurant. Det var ganske mye lyd og lys i restauranten, og håpet at hun skulle få sove hvis hun fikk amme i fred og ro, men det hjalp ikke :p

• Liker Liker x 2
  15. Isbjørnungen Flørter med forumet *Aprilbaby 2018*

Ammet på Ikea for et par dager siden. Var ikke så mye folk, og frøkna var så sulten at det ikke var snakk om å gå gjennom hele ikea for å finne et mer passende sted å amme, så vi fant en lenestol i en av «leilighetene» og gjemte oss i et hjørne :joyful:

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Ammet i Victorias Secret sin flagship store i NYC mens hun var i bæresjal [emoji1362]

• Liker Liker x 2
  17. Ikke i bruk Forumet er livet

Det som er så kjekt med IKEA. Nok av sitteplasser ;)

18. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

I går ble det amming i dåp i kirka, og i besøk etterpå [emoji28]

19. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Amme gjør jeg ingen plass, siden ammingen ikke gikk denne gangen heller. Men pumper ørten ganger i døgnet i stedet. Er ikke så mye rundt og farter, men har pumpet på grilling med kollegaer og 1 gang mens jeg kjørte bil. Men ikke vær redd. Har pumpebh, så hadde hendene fri[emoji13] hehe

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  20. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Har ammet overalt! Ingen hindring her i hus.
    I kirka, på kafe, i restaurant, midt i sentrum på en benk rett ved en turistbåt! På en benk på tivoliet, i bilen, på fjellet. Og bare 2 ganger på ammerommet [emoji23] det var ved bleieskift [emoji14]

• Liker Liker x 2

Del denne siden