Rareste plassen du har ammet idag?

Ååå, jeg savner amming. Minst 6 uker til jeg får prøve det. I mellomtiden er jeg stuck med pumping. Det er bare gørrkjedelig...
 
Ammet litt på stellebordet i gårkveld, frøkna er veldig urolig disse dagene, er midt i et utviklingstrinn. Hittil i dag ingenting rarere enn godstolen i stuen :)
 
i en garderobe i et grendehus hvor vi var i konfirmasjon :happy:
 
Ååå, jeg savner amming. Minst 6 uker til jeg får prøve det. I mellomtiden er jeg stuck med pumping. Det er bare gørrkjedelig...
Slitsomt med pumping ja. Pumpet selv 4 uker da storebror var innlagt.
Satser på at ammingen går supert for deg når dere kommer dit [emoji170]
 
I dag har det ikke blitt noe verre enn verandaen. Deilig vær ute :D
 
Ammet på Ikea for et par dager siden. Var ikke så mye folk, og frøkna var så sulten at det ikke var snakk om å gå gjennom hele ikea for å finne et mer passende sted å amme, så vi fant en lenestol i en av «leilighetene» og gjemte oss i et hjørne :joyful:
 
Ammet på Ikea for et par dager siden. Var ikke så mye folk, og frøkna var så sulten at det ikke var snakk om å gå gjennom hele ikea for å finne et mer passende sted å amme, så vi fant en lenestol i en av «leilighetene» og gjemte oss i et hjørne :joyful:
Det som er så kjekt med IKEA. Nok av sitteplasser ;)
 
Amme gjør jeg ingen plass, siden ammingen ikke gikk denne gangen heller. Men pumper ørten ganger i døgnet i stedet. Er ikke så mye rundt og farter, men har pumpet på grilling med kollegaer og 1 gang mens jeg kjørte bil. Men ikke vær redd. Har pumpebh, så hadde hendene fri[emoji13] hehe
 
Har ammet overalt! Ingen hindring her i hus.
I kirka, på kafe, i restaurant, midt i sentrum på en benk rett ved en turistbåt! På en benk på tivoliet, i bilen, på fjellet. Og bare 2 ganger på ammerommet [emoji23] det var ved bleieskift [emoji14]
 
Back
Topp