Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Takk skal du f... meg ha, liksom!en full fyr på en nyttårsfest for mange år siden lener seg frem og sier innsmigrende:
duh!! du ligner på en eg kjenner! han heter Asbjørn !
jo takk du
..............Oh lord...Ukjent mann: "Du kler virkelig å være gravid"
Jeg: "Jeg er ikke gravid..."
Ukjent mann: "Neivel.. men du kler fettet veldig bra da"
![]()
![]()
![]()
Hehehe såå herlig tråd![]()
Jeg var ute på tur med mini i vogna noen dager etter at vi var kommet hjem fra sykehuset og traff en fremmed, eldre dame på veien, en av dem som helst skal ha hele hodet nedi vogna for å studere babyen![]()
Hun: "hvor gammel er barnet?"
Meg: " 3 uker"
Hun: "jaa, og hvem er foreldrene?"
Meg" eeh, jeg er mamman hennes"
Hun: "nei, det tror jeg ingenting på, du kan ikke skryte på deg å ha båret fram og født et barn sånn som du ser ut"
Meg:..............
Altså, greit at jeg er tynn som en strek og at det MÅ påpekes ofte av en eller annen merkelig grunn, men jeg trodde det fantes grenser for hva folk kunne få seg til å si![]()
Haha, den har jeg også hørt (dog med spørsmål om han kunne få den/klippe den av )Fra en mindre sjarmerende fyr i en bar for noen år siden.
- "Steik, for en flott hestehale du har da du!"
Meg: "Okeeeeeeiiii......"
HahaHaha, den har jeg også hørt (dog med spørsmål om han kunne få den/klippe den av )

Hvem er foreldrene? Også en ukjent daHehehe såå herlig tråd![]()
Jeg var ute på tur med mini i vogna noen dager etter at vi var kommet hjem fra sykehuset og traff en fremmed, eldre dame på veien, en av dem som helst skal ha hele hodet nedi vogna for å studere babyen![]()
Hun: "hvor gammel er barnet?"
Meg: " 3 uker"
Hun: "jaa, og hvem er foreldrene?"
Meg" eeh, jeg er mamman hennes"
Hun: "nei, det tror jeg ingenting på, du kan ikke skryte på deg å ha båret fram og født et barn sånn som du ser ut"
Meg:..............
Altså, greit at jeg er tynn som en strek og at det MÅ påpekes ofte av en eller annen merkelig grunn, men jeg trodde det fantes grenser for hva folk kunne få seg til å si![]()
Hvem er foreldrene? Også en ukjent danei, det er hu Kari og Ola som du ikke kjenner
![]()