Rare komplimenter *inspirert*

Oi, du har jo dukkeføtter. Såååå nusselige og små.
Korsen str i sko?
- str 32 i disse sandalene.
Wow, du har jo dukkeføtter.
Ja, altså det ville sett rart ut hvis du hadde hatt føtter i str 43 på den lille kroppen din. :signs017:signs017

Mannen min kikket på meg i går kveld og sa, helt uoppfordret: "Jeg syns fortsatt du er fin!" Jeg kunne ikke dy meg og svarte: "Fortsatt? På tross av hva da?" Men med et smil, altså. :)

Ellers var det en som ville ligge med meg fordi jeg hadde briller en gang, han syns alle med briller så så smarte ut. Han syns også jeg så ut som en som ville elske å ta e (det var visst også et kompliment).

en full fyr på en nyttårsfest for mange år siden lener seg frem og sier innsmigrende:
duh!! du ligner på en eg kjenner! han heter Asbjørn !

:-P jo takk du
Haha! Takk skal du f... meg ha, liksom! :D

"Synnøve, du kler og være stor".
"Du ser ikke ut som en 14åring lenger"
"Du ligner en barbie"

Huff og huff:P:D

Jeg og min kjære skulle ta bussen til byen en dag. Da vi gikk inn på bussen, gikk sambo foran for å betale og jeg stod bak han. Så kikker buss sjåføren noe veldig på meg og snur seg bort til sambo og sier "Så nydelige øyne hun har!"

Kanskje ikke så rart, men var litt kleint. Og spesielt siden han sa det til samboeren min :P

Hørt på jobben av en som spurte om litt bistand "Oj, du er jo snill som bare det. Du som ser så skummel ut" ...

Hehehe såå herlig tråd :p

Jeg var ute på tur med mini i vogna noen dager etter at vi var kommet hjem fra sykehuset og traff en fremmed, eldre dame på veien, en av dem som helst skal ha hele hodet nedi vogna for å studere babyen :p
Hun: "hvor gammel er barnet?"
Meg: " 3 uker"
Hun: "jaa, og hvem er foreldrene?"
Meg" eeh, jeg er mamman hennes"
Hun: "nei, det tror jeg ingenting på, du kan ikke skryte på deg å ha båret fram og født et barn sånn som du ser ut"
Meg: :wideyed:..............

Altså, greit at jeg er tynn som en strek og at det MÅ påpekes ofte av en eller annen merkelig grunn, men jeg trodde det fantes grenser for hva folk kunne få seg til å si :p

Ukjent mann: "Du kler virkelig å være gravid"
Jeg: "Jeg er ikke gravid..."
Ukjent mann: "Neivel.. men du kler fettet veldig bra da"

:P :P :P

Jeg var ute på tur med mini i vogna noen dager etter at vi var kommet hjem fra sykehuset og traff en fremmed, eldre dame på veien, en av dem som helst skal ha hele hodet nedi vogna for å studere babyen :p
Hun: "nei, det tror jeg ingenting på, du kan ikke skryte på deg å ha båret fram og født et barn sånn som du ser ut"

Altså, greit at jeg er tynn som en strek og at det MÅ påpekes ofte av en eller annen merkelig grunn, men jeg trodde det fantes grenser for hva folk kunne få seg til å si :p

Hehe, høres ut som om noen var litt bitter... :P

Fra en mindre sjarmerende fyr i en bar for noen år siden.
- "Steik, for en flott hestehale du har da du!"
Meg: "Okeeeeeeiiii......"

Fra en mindre sjarmerende fyr i en bar for noen år siden.
- "Steik, for en flott hestehale du har da du!"
Meg: "Okeeeeeeiiii......"
Haha, den har jeg også hørt (dog med spørsmål om han kunne få den/klippe den av )

Da jeg var høygravid: Du kler best å være tjukk du.

En operasjonslege som skulle gi meg narkose hos tannlegen sto å skravla med meg for å roe meg ned da e va skitnervøs.
Han: Wow for noen nydelige øyenfarger du har.
E: Takk.
Han: E det linser du bruker?
E: Nei, e bruka brilla.... (hadde tatt de av for øyeblikket og han holdt i de)
Han: Går ikke ant å ha en så spesiell farge på øynene og at det er ekte.
E: Joda, e e født med disse så har ikke gjort noen forandringer
Han: Jaja...... Go natt!
E: Go natt.....zzzzzz (søvna av narkosen):laughing021:sleep011

opplevde det på en bar så husker ikke ordrett hva han sa, og vet ikke helt om jeg skal ta det som kompliment eller hva. men han aa noe i retning av " hadde du ikke vært så feit hadde jeg prøvd meg på deg"

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hvem er foreldrene? Også en ukjent da :p nei, det er hu Kari og Ola som du ikke kjenner :p

Hvem er foreldrene? Også en ukjent da :p nei, det er hu Kari og Ola som du ikke kjenner :p

Hahaha, ja, hadde jeg ikke vært superkry nybakt mor hadde jeg forhåpentligvis kommet på noe morsomt å svare tilbake :p eller jeg ble igrunn så satt ut av hele greia at jeg hadde stått der som et dumt nek å stirra uansett :p

Back
Topp