Rare drømmer? Fortell!

Ikke hatt noen spesielle drømmer før i natt. Drømte at jeg på vei mot tul blir overfallt i bilen av en ukjent. Som knivstikker meg.
Jeg får halet meg til jordmoren som kun tar vanlig blodprøve og vekt og sier at hun er ferdig for dagen og at jeg må komme tilbake siden for ul... så våkner jeg, sært.

Er fan av drømmetydning. Og kan legge til at møte meg jordmor kan bety:
"En jordmor symboliserer enten sykdom eller baktalelse"

Knivstikking finner jeg ikke men:

"Er du i en slåsskamp betyr dette en endring i livet. Ser du noen som slåss må du være forsiktig med å bruke penger. Hvis du bare forsvarte deg vil du få igjen noe eller noen."

Og kutt:
"Et kutt symboliserer enten sykdom eller en venns svik."

Avansert sjø;)

Jeg drømmer mange slitsomme drømmer for tiden. Sist at vi hadde fått oss en nyoppusset leilighet i London, og at pappa kom for å se den og ble dritings og kledde seg naken og gikk rundt og hoiet :wtf:

I natt så drømte jeg at en djevel prøvde å få tak i meg for å ha sex, slik at vi kunne få barn sammen :eek: Ekkelt!

Drømte at min far prøvde å dope meg, min bror og min mor med noe som lignet på kunstgresskuler. Jeg gjennomskuet han, men fant mamma liggende i sengen med byller og penis(!) mens hun holdt rundt et utstoppet dyr. Jeg anklaget han for å prøve å stjele pengene våres og våknet når jeg skulle til å ringe politiet o_O

Drømte at min far prøvde å dope meg, min bror og min mor med noe som lignet på kunstgresskuler. Jeg gjennomskuet han, men fant mamma liggende i sengen med byller og penis(!) mens hun holdt rundt et utstoppet dyr. Jeg anklaget han for å prøve å stjele pengene våres og våknet når jeg skulle til å ringe politiet o_O
Hahahahaha unnskyld men nå ler jeg så jeg gråter [emoji23]. Hvor i all verden tar vi det i fra? [emoji23]

Bråvåkna nå av mareritt [emoji54]
For noen år siden jobba jeg i en kiosk hvor vi solgte løse pizzabiter. Men plutselig var dette hjemme hos meg og kun jeg som jobba der og vi hadde dette pizzaskapet ute på trappa (???). Plutselig gikk hun asiatiske som var sammen med Washington i orange is the New black (??) forbi og hun så ikke bra ut. Prøvde å prate med henne men hun så bare rart på meg, tenkte med en gang at hun hadde lavt blodsukker (er så opptatt av blodsukker om dagen) og at hun måtte få en pizzabit. Da jeg sto og ordna en til henne sa hun "kan jeg kjøpe en halv pizza?". Jeg ba henne vente utenfor så gikk jeg inn og skulle pakke inn halve pizzaen. Plutselig sto hun bak meg og stirra inn i veggen. Prøvde å kommunisere med henne igjen om hun ville ha noe ekstra på pizzaen, men hun sa ingenting. Plutselig fikk hun bare et ekkelt blikk og bare sto og smila sånn skrekkfilm-ish til meg. Jeg ble forbanna og prøvde å jage henne ut og kasta mat etter henne ut gangen. Så våkna jeg.

Nå som jeg har skrivi det ned høres det bare latterlig ut, så nå tørr jeg stå opp å gå på do [emoji23]

Bråvåkna nå av mareritt [emoji54]
For noen år siden jobba jeg i en kiosk hvor vi solgte løse pizzabiter. Men plutselig var dette hjemme hos meg og kun jeg som jobba der og vi hadde dette pizzaskapet ute på trappa (???). Plutselig gikk hun asiatiske som var sammen med Washington i orange is the New black (??) forbi og hun så ikke bra ut. Prøvde å prate med henne men hun så bare rart på meg, tenkte med en gang at hun hadde lavt blodsukker (er så opptatt av blodsukker om dagen) og at hun måtte få en pizzabit. Da jeg sto og ordna en til henne sa hun "kan jeg kjøpe en halv pizza?". Jeg ba henne vente utenfor så gikk jeg inn og skulle pakke inn halve pizzaen. Plutselig sto hun bak meg og stirra inn i veggen. Prøvde å kommunisere med henne igjen om hun ville ha noe ekstra på pizzaen, men hun sa ingenting. Plutselig fikk hun bare et ekkelt blikk og bare sto og smila sånn skrekkfilm-ish til meg. Jeg ble forbanna og prøvde å jage henne ut og kasta mat etter henne ut gangen. Så våkna jeg.

Nå som jeg har skrivi det ned høres det bare latterlig ut, så nå tørr jeg stå opp å gå på do [emoji23]

Yikes, Hørres passe creepy ut!
Bra du fikk skrevet det ned! Gir liksom mye mer mening og roer ned sinnet for meg! [emoji1]

Jeg har forøvrig vært for trøtt til å i det hele tatt drømme på USA turen, så jeg venter spent på om det faktisk blir flere drømmer eller om jeg er heldig og slipper unna de verste i alle fall [emoji4]

Jeg drømmer enormt mye rart, og likt som med de to andre svangerskapene mine, så handler nesten ALLE om enten mareritt eller sex [emoji28][emoji23] Nå får tiden har jeg møtt igjen både ekser og tidligere flammer i drømmene mine, og blir nesten flau når jeg våkner ved siden av samboeren min som heldigvis ikke aner noe om hva jeg drømmer ved siden av ham på natta [emoji85][emoji85]

I forrige svangerskap drømte jeg hele tiden at sambo var utro med en haug av andre damer, til og med menn [emoji23][emoji85] Jeg kunne våkne på natta og kjefte på ham, fordi jeg trodde ting faktisk hadde skjedd på ordentlig (før jeg våknet og kom til meg selv igjen da [emoji1])

Jeg drømmer enormt mye rart, og likt som med de to andre svangerskapene mine, så handler nesten ALLE om enten mareritt eller sex [emoji28][emoji23] Nå får tiden har jeg møtt igjen både ekser og tidligere flammer i drømmene mine, og blir nesten flau når jeg våkner ved siden av samboeren min som heldigvis ikke aner noe om hva jeg drømmer ved siden av ham på natta [emoji85][emoji85]

I forrige svangerskap drømte jeg hele tiden at sambo var utro med en haug av andre damer, til og med menn [emoji23][emoji85] Jeg kunne våkne på natta og kjefte på ham, fordi jeg trodde ting faktisk hadde skjedd på ordentlig (før jeg våknet og kom til meg selv igjen da [emoji1])

Hehe! Høres nesten ut som meg [emoji13]

Mannen er utro, jeg er utro, ukjente menn og damer som kommer inn og ut av livet vårt- drømmer myye sært og våkner opp helt utslitt og stressa [emoji28][emoji23]

Har hatt mange syke drømmer til nå, men har vært for flau til å nevne de.

I natt drømte jeg forøvrig om min kommende første svangerskapskontroll som er 29 august.

Helt rart egentlig, da legekontoret plutselig var langt oppe på fjellet på ei seter, og legen kom galopperende på en nydelig dølahest. Den badet hun forøvrig med også. Og så gikk vi inn i den lille hytta på seteren som da var legekontoret. Når vi kom inn, så ble det stort og flott og hvitt slik det er in real life her. Hehe. Og ho fant frem et ultralyd apparat og fant baby med bankende hjerte.

Våknet opp etter forferdelig mareritt om at baby hadde hjertefeil de hadde oversett på ul..har vært på ul i 12.uke og vet det står bra til...noen som har drømt lignende?blir ikke mindre bekymret av syke drømmer...

Drømt forrige natta at jeg var på do,så plutselig kommer det ett dopapir med rød/brun flekk på rett mot ansiktet mitt... å i natt drømte jeg at jeg plutselig begynte å blø masse,å mistet bebisen... det var så virkelig at jeg måtte tenke meg om to ganger når jeg våkna om jeg var hjemme eller på sykehuset....

Back
Topp