Jeg vet. Hun døde for et år siden. Mor til en av mine barndomsvenner.
Offdå![emoji22] så trist [emoji26]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet. Hun døde for et år siden. Mor til en av mine barndomsvenner.
I natt hadde jeg en såå virkelig drøm at jeg trodde på den da jeg våknet, haha. På en eller annen måte kom det frem i drømmen at jeg slett ikke hadde ligget med typen min den siste måneden, men vært utro med to forskjellige menn, begge med mørkt hår og brune øyne, og det slo meg at dette kommer til å bli oppdaget når ungen kommer! Hvordan skal den ellers ha fått brune øyne? Og var oppriktig bekymret for hvordan jeg skulle få til å sno meg ut denne av situasjonen, hahaha.
Hehe, ja! Men han hadde nok aldrig dratt. Dette svangerskapet er mye fordi han ønsker å bli pappa (tvillingene er ikke hannes) håper virkelig at det er bare en denne gangen, dette med to er ikke alltid så koselig som mange skal ha det til (selv om det er det for det meste) men hadde vært kjekt å ha bare en i spedbarnstiden for å være helt ærligHehe, det må jo være litt skummelt da hvis det er enda ett sett tvillinger [emoji13][emoji7]
Hehe, ja! Men han hadde nok aldrig dratt. Dette svangerskapet er mye fordi han ønsker å bli pappa (tvillingene er ikke hannes) håper virkelig at det er bare en denne gangen, dette med to er ikke alltid så koselig som mange skal ha det til (selv om det er det for det meste) men hadde vært kjekt å ha bare en i spedbarnstiden for å være helt ærlig [emoji173]️
Tusen takkJa, ser den! Lykke til da [emoji7]
Forrige svangerskap drømte jeg at mannen var utro med nabodama [emoji85][emoji23]
Jeg drømte at nabohuset brant ned
Dette svangerskapet;
Drømte at jeg ammet og satt himmel og jord i bevegelse for å få
Det til. Tvinga ungen til å ta den fordømte puppen [emoji23][emoji85](fikk ikke til amming sist. Og dette drømte jeg før jeg visste at jeg var gravid)
Har også drømt at nabofolka fikk avlyst hele ferien sin og at jeg holdt på å le meg i hjel når de kom tilbake fra flyplassen [emoji23][emoji23][emoji23]
Veldig sikkert tegn på svangerskap er at jeg drømmer [emoji23]